راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آکادمی هوش بانکی ناواکو افتتاح شد

در راستای ایفای رسالت اجتماعی شرکت ناواکو در قبال آموزش و توانمندسازی نسل آینده، باحمایت مدیرعامل، هیئت‌مدیره و معاونت فناوری اطلاعات بانک مسکن، آکادمی هوش بانکی ناواکو را تأسیس کرد و در همین راستا، اولین دوره آموزشی خود را در حوزه هوش‌مصنوعی با حضور رسول لطفی، معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن و حمید کردبچه، برای فرزندان کارکنان بانک مسکن برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی ناواکو، این دوره آموزشی که با استقبال خانواده‌های کارکنان بانک مسکن همراه بود، دربرگیرنده سرفصل‌های متنوعی درحوزه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در دنیای امروز بود.

رسول لطفی، معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن، در سخنرانی خود در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت هوش مصنوعی در عصر حاضر و نقش کلیدی آن در تحولات آتی صنایع مختلف، بر تعهد بانک مسکن در جهت ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کارکنان وخانواده‌های ایشان در این حوزه تاکید کرد.

حمید کردبچه، سخنران دیگر این مراسم نیز با ارائه مطالبی پیرامون فناوری‌های تحول‌گرا مانند هوش مصنوعی، زمینه‌های کاربردی آن در زندگی و نظام بانکی و چشم‌اندازهای آتی این فناوری، بر ضرورت آموزش و آشنایی نسل جوان با این حوزه نوظهور وپررونق تاکید کرد.

کردبچه در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از اعتماد و همراهی خانواده‌های بانک که برای آموزش فرزندان اهتمام ورزیدند، آکادمی هوش بانکی ناواکو را محفلی برای یادگیری دو طرفه دانست و افزود: «اینجا فقط مکانی برای آموزش نیست، بلکه سفری است که در آن جامعه متخصصان، خبرگان، جوانان‌ و دست اندرکاران صنعت بانکی، مالی و بازار سرمایه در کنار هم قرار می‌گیرند و ضمن هم‌افزایی، با رشد خلاقیت، نوآوری، مطالعه علم روز و آینده پژوهی به یکدیگر می‌آموزند و در آن همراهند. مقصد نهایی این سفر، دانایی، توانمندسازی همه ماست.»

برگزاری این دوره آموزشی، شروعی نوین و‌ موثر در فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی شرکت ناواکو به شمار می‌آید و نشان‌دهنده اهتمام ناواکو در جهت ایفای نقش موثر خود در پرورش و توانمندسازی نسل آینده، به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.