راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«تارا» با «اعتبار خُرد» وارد تلویزیون شد

تیزر تلویزیونی سرویس BNPL تارا از ۱۹ خرداد امسال پخش خود را در رسانه ملی آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی تارا، این نخستین بار است که یک سرویس خدمات اعتباری «الان بخر، بعدا پرداخت کن» وارد عرصه تبلیغات کشوری با استفاده از صدا و سیما می‌شود.

تارا از سال گذشته خدمات اعتباری بدون سود و کارمزد خود را برای «عموم مردم» باز کرد و امسال با حضور در صدا و سیما، بعد از کمپین محیطی سال گذشته خود در تهران، زمین بازی دیگری را برای خود تعریف کرده است.

تارا تا پیش از این به عنوان رهبر بازار خدمات اعتباری و تسهیلات B2B در کشور شناخته می‌شد و اکنون به دنبال توسعه و گسترش، ارائه خدمات به ساید C و عموم کاربران را نیز با قدرت در پی‌ گرفته است.

منبع تارا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.