راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سهم ۷۵ درصدی آقایان از سفر و خدمات گردشگری

فلای‌تودی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد

آژانس «آبنوس‌گشت تهران» با نام تجاری «فلای‌تودی» گزارش سالانه عملکرد خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد. در این گزارش به بررسی فروش، معرفی محصولات و خدمات جدید، بررسی رفتار و عملکرد کاربران، منابع انسانی و… پرداخته شده است.

این آژانس که فعالیت خود را در زمینه فروش بلیت آنلاین هواپیما از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است، می‌گوید در سال گذشته توانسته با تأکید بر شعار خود، «سفر در کلاس جهانی»، در عین حفظ جایگاه اول خود در رزرو هتل خارجی، رتبه یک فروش پرواز را نیز ازآن خود کند.


رشد ۷۳ درصدی فروش پرواز داخلی و خارجی


بر اساس این گزارش، این شرکت که امکان خرید بلیت هواپیما از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی را به مشتری می‌دهد، در سال ۱۴۰۲ با رشد ۷۳ درصدی فروش بلیط هواپیما نسبت به سال گذشته روبرو بوده است. فروش بلیط هواپیمای خارجی ۷۵ درصد و فروش پروازهای داخلی نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است. این رشد در سال گذشته ۱۲۹ درصد بوده است.


رشد فروش ۱۰۳ درصدی فروش هتل داخلی و خارجی


در این گزارش آمده است که فلای‌تودی با رشد کلی ۱۰۳ درصدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱، در فروش هتل خارجی با ۹۶ درصد و فروش هتل داخلی با ۱۶۶ درصد رشد همراه بوده است. این میزان رشد باعث شد که این آژانس رتبه نخست فروش هتل خارجی را در کشور به دست آورد.


رونمایی از محصولات و خدمات جدید


در سال گذشته فلای‌تودی از چندین خدمت و محصول جدید رونمایی کرد که در این گزارش به آمار فروش این محصولات از زمان راه‌اندازی آنها اشاره شده است. از جمله این خدمات می‌توان به سرویس کی‌کجا، بلیت قطار، تور مسافرتی، خدمات ویزا، سرویس استرداد بدون جریمه و پرواز+بیمه اشاره کرد.


بررسی رفتار کاربران در سایت و اپلیکیشن


اپلیکیشن فلای‌تودی دیگر محصولی بود که در سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه شد. در این گزارش با نگاهی به آمار این نرم‌افزار نشان داده می‌شود که این اپلیکیشن از زمان راه‌اندازی بیش از ۴۰۰ هزار نصب داشته و در مجموع کاربران ۲۹۳۰۰۰ ساعت از آن استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این زمان صرف شده در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی افزایش پیدا کرده است. تعداد ثبت‌نام کاربران جدید ۵۰ درصد و تعداد بازدید از سایت ۲۴ درصد افزایش داشته‌اند. همچنین تعداد بازدید از اپلیکیشن به رقمی نزدیک به ۲ میلیون رسیده است.


توسعه فضای خرید حضوری


در بخشی از گزارش عملکرد فلای‌تودی آمده، این شرکت فضای خرید حضوری و تعداد کارشناسان این بخش را توسعه داده است. این اقدام در راستای پاسخگویی به آن دسته از مشتریانی که تمایل به انجام فرایند خرید به‌صورت حضوری دارند، انجام شده است.


توسعه منابع انسانی


نگاهی به آمار ارائه شده در گزارش فلای‌تودی نشان می‌دهد، این شرکت در بخش منابع انسانی رشد ۲۰ درصدی را در تمام بخش‌ها تجربه کرده است. همچنین در بخش دیگری از این گزارش میزان رشد کارمندان امور پشتیبانی ۲۳ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ اشاره شده است.


رشد ۳۰۰ درصدی بازدید از مجله گردشگری فلای‌تودی


همچنین این گزارش به بررسی مجله گردشگری فلای‌تودی در سال ۱۴۰۲ پرداخته است. آمار گزارش سالانه این شرکت نشان می‌دهد بازدید از مجله گردشگری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.


مقایسه کاربران خانم و آقا در فلای‌تودی


براساس آمار سهم کاربران آقا در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۵ درصد رشد داشته که این مسئله نشان‌دهنده تمایل بیشتر آقایان به سفر و استفاده از خدمات گردشگری در سال گذشته است. در سال ۱۴۰۱، ۶۰ درصد از کاربران فلای‌تودی آقا و ۲۵ درصد خانم، بوده‌اند. این نسبت در سال ۱۴۰۲ به ۷۵ درصد آقا و ۲۵ درصد خانم تغییر پیدا کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.