راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد صبری مدیرعامل دیبارایان: به دنبال شبکه سازی B2B در الکامپ هستیم

شرکت دانش‌بنیان دیبارایان از گروه شرکت‌های هلدینگ طرح و پردازش غدیر است که ارائه‌کننده راهکارها و محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری احراز هویت، بیومتریک و هوش مصنوعی است.

محمد صبری، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «دیبارایان» که به عنوان یک شرکت شناخته شده در زمینه ارایه تجهیزات سخت افزاری و راهکارهای نرم افزاری حوزه هوش مصنوعی فعال است، طی گفت‌وگویی در اولین روز برگزاری نمایشگاه از دلایل حضور این شرکت در الکامپ بیست‌وهفتم گفت. او بیان کرد که به رسم هرساله در الکامپ شرکت کرده است.

محمد صبری پیش از این در گفت‌وگو با استودیو راه‌کار در حاشیه نمایشگاه اینوتکس بیان کرده بود که حوزه فعالیت‌ها و خدمات این شرکت، به‌عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان، مبتنی بر هوش مصنوعی است و از تجهیزات سخت‌افزاری تا راهکارهای نرم‌افزاری را در برمی‌گیرد.

مدیرعامل دیبارایان درباره هدف‌شان از حضور در الکامپ بیست‌وهفتم گفت: «دیبارایان شرکتی است که عمده فعالیت‌هایش B2B است و معمولاً در نمایشگاه‌های اصلی شرکت می‌کند. الکامپ هم نمایشگاهی است که حتماً هر سال در آن شرکت می‌کنیم و امسال نیز به رسم هرساله خود در این نمایشگاه شرکت کردیم.»

 او ادامه داد: «در نمایشگاه امسال شبکه‌سازی B2B  خواهیم داشت و قصد داریم محصولات جدیدمان را ارائه کنیم. همچنین جلسات کاری دیبارایان با نمایندگان و شرکای تجاری را به ایام الکامپ موکول کرده‌ایم.»


 الکامپ سال گذشته دیبارایان را به اهدافش رساند


شرکت دانش‌بنیان دیبارایان در نمایشگاه الکامپ سال گذشته نیز شرکت کرده بود. صبری در پاسخ به این سؤال که آیا به اهداف خود در سال گذشته رسیده‌اند یا خیر، پاسخ داد: «بررسی اهداف سال گذشته به ما نشان داد که دیبارایان در سال گذشته به اهداف مدنظرش رسیده است. با اینکه تاریخ برگزاری چند بار تغییر کرد، ولی به‌طور کلی برای شرکت ما نتیجه مثبتی در پی داشت.»


 نظم برگزاری نمایشگاه، رضایت‌بخش بود


صبری درباره تفاوت‌های نمایشگاه الکامپ بیست‌وهفتم با سال گذشته بیان کرد: «مزیت‌هایی که نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته دارد، نظم در برگزاری است. می‌توان به زمان برگزاری آن نقد داشت. امروز هم بیشتر ما در حال دنبال‌کردن اخبار انتخابات بودیم. درباره استقبال از نمایشگاه نیز باید گفت برای روز اول نمایشگاه و برگزاری افتتاحیه، استقبال نسبت به سال گذشته کمتر بوده است. امسال تعداد بازدیدکنندگان کمتر است، اما نظم برگزاری نمایشگاه خوب است. ستاد برگزارکننده هم عملکرد خوبی داشت. همچنین از لحاظ نبود قطعی برق یا مسائلی مانند تهویه هوا، نسبت به سال گذشته بهتر است و امیدواریم در چند روز آینده شاهد استقبال بیشتری باشیم و کاستی‌ها برطرف شود.»


 به تاریخ برگزاری نقد وارد است


صبری درباره تأثیر تاریخ برگزاری نمایشگاه بر بازدیدکنندگان گفت: «به‌یقین نزدیکی روز انتخابات بر نمایشگاه تأثیرگذار است و تأثیر آن را می‌توان در مراسم افتتاحیه امسال مشاهده کرد؛ زیرا افتتاحیه امسال با تشریفات کمتری برگزار شد.»

او در ادامه تأکید کرد: «اما اگر تاریخ و موقعیت برگزاری نمایشگاه را کنار بگذاریم، من نظم در برگزاری نمایشگاه امسال را می‌پسندم. بسیار مهم است که بدانیم سال بعد الکامپ را در همین تاریخ خواهیم داشت. سال گذشته جابه‌جایی تاریخ الکامپ برای ما بسیار فرسایشی شده بود و مدیریت کارمان را بر هم زده بود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.