راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب رتبه اول ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان توسط شرکت داده پردازی معتمد تیس در سال ۱۴۰۲

بر اساس گزارش مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، شرکت داده‌پردازی معتمد تیس با پردازش بیشترین میزان ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مودیان، توانسته است بالاترین جایگاه را در بین شرکت‌های معتمد مالیاتی نوع اول را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌پردازی معتمد تیس، این شرکت، با سرمایه‌گذاری شرکت‌های آسیاتک و سان باهدف ایجاد فرایند ثبت و صدور صورت‌حساب و پشتیبانی مودیان، در راستای ارائه خدمات نوین مالیاتی کار خود را از ابتدای دی ماه 1401 و پس از صدور مجوز معتمد نوع اول از سازمان امور مالیاتی کشور آغاز کرد.

این شرکت به عنوان معتمد نوع سازمان امور مالیاتی کشور و بازوی اجرایی سازمان و تسهیلگر قانون برای اتصال مودیان و ارسال صورت‌حساب الکترونیکی فروش به سامانه مودیان، هم اکنون بیشترین حجم صورت‌حساب‌های الکترونیکی ارسالی به سامانه مودیان را پوشش می‌دهد و به‌عنوان بزرگ‌ترین ارسال‌کننده صورت‌حساب الکترونیکی و اتصال‌دهنده مودیان و فعالان اقتصادی به سامانه مودیان سهم بزرگی از تسهیلگری، اجرای قانون و گسترش عدالت مالیاتی در کشور داشته است.

تیس با ارائه خدمات جامع و متنوع سازمانی به مودیان مالیاتی کمک می‌کند تمامی الزامات موردنیاز برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را محقق کنند.

مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان گزارش شاخص‌های عملکردی و اجرایی در ارزیابی شرکت‌های معتمد مالیاتی را به عنوان بازوی اجرایی خود  در خردادماه 1403 را تهیه کرده است.

در این گزارش شرکت داده‌پردازی معتمد تیس با ارسال بیش از یک میلیارد صورت‌حساب الکترونیکی در جایگاه نخست ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مودیان قرار گرفت.

از جمله مودیان این شرکت می‌توان به تمامی بانک‌های عامل دولتی و خصوصی، بیمه ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین بخش بیمه‌ای کشور، بیمه ملت، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، هلدینگ‌های بزرگ گلستان و هلدینگ‌های اقتصادی کشور، پوشش تمامی کارگزاری‌های بورس کشور، هلدینگ صنایع غذایی میهن، اتاق‌های بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کشور، شرکت شهرک‌های صنعتی کل کشور، شرکت ملی پست، پلتفرم‌های بزرگ همچون کافه بازار، تپسی، دیوار، با سلام، انجمن‌های بزرگ اقتصادی کشور همچون کشتیرانی و حمل‌ونقل کالای داخلی و غیره اشاره کرد.

خدمات این شرکت اتصال بدون محدودیت فنی و دانشی همه مودیان به سامانه مودیان است، در این راستا همه روش‌های اتصال بر روی پلتفرم چندوجهی شامل پلتفرم تحت وب ابری امن، وب‌سرویس‌های api، روش وبفرم و اکسل، نرم‌افزار pwa و اندرویدی، کارت‌خوان اندرویدی و نرم‌افزار صندوق فروشگاهی برای همه اصناف را شامل می‌شود، راهکارهای این شرکت شامل اختصاصی‌سازی اتصال برای مودیان خاص و اصناف نیز می‌شود و در این راه تیم کسب‌وکار و عملیات تیس توان اجرایی بالایی برای ارائه راهکار برای همه مودیان را دارد.

مزیت همکاری با معتمد تیس، تجربه بالای این شرکت در اتصال همه مودیان و پوشش کامل نیازهای آموزشی اتصال و ارسال صورت‌حساب الکترونیکی، اخذ و درج شناسه خدمت و کالا، کار با کارپوشه مالیاتی، نحوه تکمیل اظهارنامه، ارائه گزارش‌ها متنوع و اختصاصی و اتصال بدون محدودیت فنی و دانشی همه مودیان اعم از حقیقی و حقوقی به سامانه مودیان است.

برای همکاری با معتمدتیس، شماره رایگان و بدون کد ۹۰۰۰۱۵۱۵ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و همین‌طور وب‌سایت تیس مرجع کاملی برای اتصال و آگاهی‌رسانی مودیان هست، ضمن اینکه در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و …. با شناسه @tisstsp آماده ارائه اطلاعات خوب و اتصال همه فعالان اقتصادی است.

منبع شرکت داده‌پردازی معتمد تیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.