راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رتبه چهارم امیدپی در بخش تعداد تراکنش‌های گزارش اردیبهشت شاپرک

بر اساس آخرین گزارش اقتصادی منتشر شده از شاپرک در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، شرکت فراپردازان آروند امید(امیدپی)، کمترین خطا در نسبت تعداد خطای پذیرندگی به مجموع تعداد تراکنش‌ها ثبت کرده است.

امیدپی با رقمی برابر با ۰/۰۱۲ درصد در اردیبهشت‌ماه، کمترین تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها را در میان PSPهای کشور به خود اختصاص داده است. این رقم نشان‌دهنده این است که زیرساخت باکیفیت پرداخت هوشمند الکترونیک کشور در شرکت امیدپی راه‌اندازی شده است.

این شرکت همچنین ماه‌گذشته با رقمی معادل ۰.۰۰۷ درصد توانسته بود کمترین تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها را در میان PSPهای کشور کسب کند.

این شرکت طی ۲ ماه اخیر در میان سایر شرکت‌ها توانسته امن‌ترین بستر پرداخت را در میان سایر PSPهای کشور برای پذیرندگان خود فراهم کند.

بر اساس شاخص تعداد تراکنش‌ها در این ماه، فراپردازان آروند امید(امید‌پی) توانسته ۸.۸ درصد بازار را در دست دارد. گفتنی است که بخش تعداد تراکنش چندماهی بود که از گزارش ماهانه شاپرک حذف شده و اکنون بار دیگر به گزارش بازگشته و در این مسیر امید‌پی رشد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر در اردیبهشت‌ماه همانند ماه گذشته شرکت فراپردازان آروند امید به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی دست یافته است. دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی به این معناست که جذب تراکنش‌های این شرکت بر روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارتخوان‌هایشان از کل کارتخوان‌های کشور بوده است. به عبارت دیگر نحوه
توزیع کارتخوان‌های فروشگاهی این شرکت به گونه‌ای بوده که در جذب بیشتر تراکنش‌ها به نسبت سایر
شرکت‌ها موفق‌تر عمل کرده است.

شرکت فراپردازان آروند امید (امیدپی)، باهدف ارائه خدمات پرداخت در سال ۱۳۷۹ تأسیس و در سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ مجوز به‌عنوان مؤسسه ارائه‌دهنده خدمات پرداخت PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد. در سال ۱۳۹۱ و با تأسیس شرکت شاپرک از سوی بانک مرکزی موفق به دریافت مجوز فعالیت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.