راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارک پردیس از راه‌کار برای همکاری در اینوتکس ۲۰۲۴ تقدیر کرد

دبیرخانه رویداد اینوتکس پارک علم و فناوری پردیس از کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برای همکاری در برگزاری باشکوه این رویداد تقدیر کرد. در این نشست که در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ و در سالن سراج پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد سجاد عباسی فشمی با تقدیر از دست‌اندرکاران مختلف این رویداد به ارائه آمارهایی از این رویداد ۴ روزه پرداخت.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ به مدت چهار روز از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد و کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزاری دو استیج نکستیشن و فروم حکمرانی این رویداد را برعهده داشت.

تندیس اینوتکس ۲۰۲۴

استیج نکستیشن (ایستگاه آینده) ضمن برگزاری مراسم افتتاحیه، به بررسی روندهای نوآوری پرداخت. نکستیشن در سه روز (صبح و بعدازظهر) برگزار شد و میزبان نزدیک به ۲۰ پنل و ۱۲ ارائه تخصصی بود و بالغ بر ۸۰ نفر به‌عنوان کارشناس و سخنران در آن به ارائه محتوا پرداختند. دبیر محتوایی این بخش اینوتکس ۲۰۲۴ رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار بود و راهبری آن را راضیه مینایی، کارشناس توسعه کسب‌وکار راه‌کار برعهده داشت. همچنین در بخش فروم حکمرانی ۱۰ پنل تخصصی و بیش از ۳۰ نماینده از بخش خصوصی و دولتی حضور داشتند. دبیر این بخش رضا قربانی، هم‌بنیان‌گذار راه‌کار و راهبری آن برعهده غزل یگانگی، کارشناس توسعه کسب‌وکار راه‌کار بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.