راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپل از Tap to Cash رونمایی کرد

انتقال فوری پول با لمس آیفون

شرکت اپل در به‌روزرسانی‌ها و افزودن ویژگی‌های جدید به iOS 18 از قابلیت Tap to Cash رونمایی کرد. در Tap to Cash، با نزدیک‌کردن گوشی آیفون فرد به آیفون شخص مقابل که حساب اپل پی دارد، می‌توان از حساب Apple Cash پول منتقل کرد.

این ویژگی در واقع نتیجه‌ای از ویژگی قدیمی Tap to Pay Apple Pay است. اپل خاطرنشان کرده که این ویژگی بدون نیاز به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی، پول را منتقل می‌کند.

اپل اولین شرکتی نیست که این قابلیت را به بازار عرضه می‌کند، اما به نظر می‌رسد حجم تراکنش‌های دستگاه‌های پرداخت و پلتفرم‌هایی مانند Square از اضافه‌شدن این ویژگی بی‌‌اثر نخواهند ماند.

ویژگی‌های جدید دیگر اپل پی که در iOS 18 دردسترس خواهند بود، شامل پشتیبانی بهتر برای پرداخت آنلاین با کارت‌های جایزه است. امتیازها و جوایز در صفحه‌ اپل‌‌ پی نشان داده می‌شوند؛ بنابراین، کاربر خواهد دانست که از کدام پاداش‌ می‌تواند در خرید بعدی‌اش استفاده کند.

بلیت رویدادها همچنین با جزئیات بیشتری در اپلیکیشن Apple Wallet قرار می‌گیرند؛ بنابراین، اطلاعاتی مانند شماره‌ صندلی در ورزشگاه و مسیرهای میان‌بر و اطلاعات بیشتر درباره‌ رویداد به این اپلیکیشن اضافه خواهند شد.

این شرکت همچنین از قابلیت شخصی‌سازی آیکون‌ها و همچنین اپلیکیشن مدیریت رمز عبور جدید خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.