راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کافه تیف؛ فضایی نوآورانه برای گفت‌وگو و تبادل نظر در حوزه فناوری مالی و بانکی

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر ایجاد فرصت و فضای مناسب برای گفت‌وگو و تبادل نظر میان فعالان و کارشناسان حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی را یکی از مسئولیت‌های خود در راستای ایفای نقش تسهیلگرانه برای پیشبرد هر چه بهتر و سریع‌تر فرایند تحول دیجیتالی در اکوسیستم کشور می‌داند. در همین راستا کافه تیف را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر، «کافه تیف» در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر راه‌اندازی شد. هدف از راه‌اندازی آن این است که در فضایی شفاف، زمان و مکانی فراهم آورد تا اهالی اکوسیستم بانکداری و نوآوری کشورمان را دور هم جمع شوند و بیشتر بگویند و بشنوند.

این هلدینگ در انتخاب نام کافه به ادبیات کهن فارسی تفألی زده و واژه تیف را که در زبان پارسیان قدیم به معنای رویش و جوانه‌زدن بوده انتخاب کرده است. همچنین نیم‌نگاهی هم به Technology، Innovation و Financial در نهایت TIF داشته تا دربرگیری فناورانه نام را هم حفظ کرده باشد.

کافه تیف فضایی نوآورانه برای گفتگو و تبادل نظر در حوزه فناوری است که نشست‌های تخصصی آن به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. «در کافه تیف ما میزبان مدیران، کارشناسان، فعالان و مسئولان حوزه فین‌تک، بانکداری الکترونیکی، نوآوری و تحول دیجیتالی خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد با ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات در حوزه فناوری سهم خود را در ارتقای سطح آگاهی عمومی در مورد فناوری‌های جدید، تشویق نوآوری و خلاقیت در این حوزه و ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین فعالان حوزه فناوری ایفا کنیم.»

2 دیدگاه
  1. نیمارویدل می‌گوید

    خداکنه پشیمون نشم

  2. نیمارویدل می‌گوید

    خداکنه همه چ کارهابخوبی پیش بره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.