راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه تخفیف ۸۰ درصدی «اسنپ پرو» در روزهای کمپین جدید اسنپ

کمپین تبلیغاتی اسنپ، با شعار «اسنپ‌پرو همه‌اش سوده!»، باهدف معرفی خدمات و مزایای سرویس اشتراک این اپ، از ۷ خرداد در شهرهای تهران، شیراز، مشهد و اصفهان آغاز شده است. در بازه زمانی این کمپین که تا ۷ تیرماه ادامه خواهد داشت، اشتراک سرویس «اسنپ‌پرو» با تخفیف بیش از ۸۰درصد به کاربران ارائه می‌شود. در حاشیه این کمپین سرویس اسنپ‌پرو برای کاربران سوپراپ در شهرهای کرج، قم، اهواز و تبریز هم فعال شده است.

کاربران اسنپ در ازای پرداخت مبلغ اشتراک این سرویس که در حال حاضر با بیش از ۸۰درصد تخفیف ارائه می‌شود، می‌توانند اشتراک یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش‌ماهه را برای حساب کاربری‌شان فعال کنند. با فعال‌سازی این سرویس تخفیف‌هایی در سرویس‌های خودرو، غذا و سوپرمارکت‌های تحویل فوری به‌صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود و پشتیبانی در سرویس خودرو نیز از مزایای مشترکان این سرویس خواهد بود.


مزایای اشتراک حرفه‌ای اسنپ


به گزارش روابط عمومی اسنپ، سرویس‌های خودرو، غذا و سوپرمارکت از خدمات این اپ هستند که کاربران برای رفع نیازهای روزمره‌شان از آن استفاده می‌کنند. «اشتراک حرفه‌ای» اپ با تخفیف‌ها و مزایایی که برای این خدمات ارائه می‌کند، می‌تواند در کاهش هزینه‌های کاربران همیشگی سوپراپ مؤثر باشد. با فعال‌کردن سرویس اسنپ‌پرو کاربران می‌توانند هر ماه در ۵ سفر از تخفیفی که به‌صورت خودکار در «سرویس خودرو» فعال می‌شود استفاده کنند و از پشتیبانی نیز برخوردار می‌شوند. در «سرویس غذا»، فروشگاه‌های ویژه پرو، ارسال رایگان و تخفیف هزینه سفارش را در اختیار مشترکان اسنپ‌پرو قرار می‌دهند و در سرویس «سوپرمارکتِ تحویل فوری» ارسال رایگان سفارش از فروشگاه‌های پرو، از مزایای اشتراک اسنپ‌پرو است.


 روش فعال‌سازی سرویس اسنپ‌پرو


کاربران می‌توانند برای فعال‌سازی اشتراک اسنپ‌پرو، در حساب کاربری خود در اپلیکیشن اسنپ وارد صفحه اسنپ‌پرو شوند، یکی از مدل‌های اشتراک یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش‌ماهه را انتخاب کنند و گزینه «خرید» را بزنند. پس از انجام پرداخت موفق، اشتراک اسنپ‌پرو فعال می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره سرویس اسنپ‌پرو و تخفیف‌ها و مزایای آن می‌توان به وب‌سایت اسنپ اسنپ مراجعه کرد.

منبع اسنپ پرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.