راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه بیش از ۱/۲ همت اعتبار خرید کالا به مشتریان دیجی‌شهر در ۱۴۰۲

مدیر ارشد بازاریابی‌ دیجی‌شهر از ارائه بیش از ۱/۲ همت اعتبار خرید کالا در سال ۱۴۰۲ به مشتریان این فروشگاه اقساطی خبر داد.

دیجی‌شهر یک فروشگاه خرید اقساطی‌ و آنلاین است که با ارائه اعتبار ارزان‌تر، مدت بازپرداخت طولانی‌تر و سقف اعتبار تا ۲۰۰ میلیون تومان، تلاش می‌کند تا فراگیری مالی را برای خرید راحت‌تر کالا در سطح کشور توسعه دهد.

دیجی‌‌شهر با پشتوانه بانک شهر در سال ۱۴۰۰ تأسیس شد، بااین‌حال فعالیت جدی این پلتفرم در حوزه خرید اعتباری اواخر سال ۱۴۰۱ و  پس از آماده شدن mvp محصول آغاز شد.


طراحی استراتژی ورود به بازار بر اساس نیاز مخاطب


پوریا فیروزنژاد، مدیر ارشد بازاریابی‌ دیجی‌شهر در گفت‌وگو با راه‌پرداخت با اشاره به این که این پلتفرم از ابتدای ورود به بازار، در همه فعالیت‌های بازاریابی خود برای ارتباط مؤثر با مخاطبان‌ هدف تلاش کرده است، بیان کرد: «استراتژی ورود به بازار دیجی‌شهر بر اساس رفع مشکلات کاربران در تجربه خرید اقساطی طراحی و اجرا شده است؛ به همین ترتیب تلاش کرده‌ایم تا راه‌حلی را که برای رفع نیاز مخاطبان هدف ارائه می‌دهیم را به بهترین شکل به گوش آن‌ها برسانیم.»

او مأموریت دیجی‌شهر را خلق تجربه متفاوت و خرید راحت کالا برای اقشار جامعه دانست و گفت: «در همین راستا با عزم بالایی که در جهت افزایش سطح رفاه خانواده ایرانی داشتیم، استراتژی‌های ورود به بازار و ارتباط با مخاطبان را در راستای رفع این‌ نیاز طراحی و اجرا کردیم.»


ارائه ۱/۲ همت اعتبار خرید کالا


استقبال بالای کاربران از خدمات دیجی‌شهر در سال ابتدایی ورود به بازار این فروشگاه اقساطی‌ خبر از آن می‌دهد که محصول و خدمات دیجی‌شهر متناسب با نیاز جامعه ایرانی طراحی شده است. این فروشگاه اقساطی در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱/۲ همت اعتبار خرید کالا به مشتریان خود ارائه داده است.

به گفته فیروزنژاد، از ابتدای فعالیت دیجی‌شهر حدود ۱/۵ میلیون نفر در این پلتفرم ثبت‌نام کردند و بیش از یک میلیون نفر درخواست وام داده‌اند.


تمرکززدایی مالی از تهران و دیگر کلان‌شهرها


 افزایش دسترسی‌‌پذیری خرید متنوع اقساطی‌ و بلندمدت برای عموم مردم، صرف‌نظر از محرومیت‌های جغرافیایی و برای فراگیری مالی بیشتر در سطح کشور یکی از اهداف فروشگاه دیجی‌شهر به شمار می‌رود.

 ‏آمار و ارقام یک سال گذشته از دریافت‌کنندگان وام دیجی‌شهر نشان می‌دهد که جمع اعتبار دریافت شده در شهرستان‌های هر استان، در بیشتر موارد از میزان اعتبار دریافت‌شده‌ در مرکز همان استان بیشتر بوده است. 

مدیر ارشد بازاریابی‌ دیجی‌شهر بر این باور است که این امر گامی درست در راستای تحقق هدف این فروشگاه اقساطی مبنی بر تمرکززدایی مالی از تهران و دیگر کلان‌شهرها و دسترسی‌پذیری بیشتر در شهرهای کوچک‌تر است.

 ‏فیروزنژاد یکی از عواملی که امکان ارائه اعتبار خرید کالا به‌صورت غیرمتمرکز و‌ در سطح کشور را برای دیجی‌شهر فراهم کرده است را در اختیار داشتن شبکه شعب بانک شهر و همکاری آن‌ها در احراز هویت افراد و تأیید پرداخت نهایی اعتبار دانست.


 ‏راه‌اندازی پنل وام جدید متناسب با نیاز کاربران


دیجی‌شهر در سال ۱۴۰۲ فروشگاه و پنل دریافت وام جدیدی را متناسب با نیاز کاربران‌ راه‌اندازی کرده است تا تجربه‌ای آسان را برای کاربران در زمان خرید اقساطی‌ کالا رقم بزند.

 ‏مدیر ارشد بازاریابی‌ دیجی‌شهر در این خصوص اظهار کرد: «دیجی‌شهر همواره تلاش می‌کند تا بهترین تجربه خرید اقساطی را برای کاربران فراهم کند.»

 فروشگاه دیجی‌شهر دسته‌بندی‌های‌ کالایی متنوعی را فراهم کرده، لوازم دیجیتال، گوشی موبایل، لوازم‌خانگی، موتورسیکلت، زیورآلات و… نمونه‌هایی از دسته‌بندی‌ کالا در این فروشگاه اقساطی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.