راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد ۱.۷۷ درصدی پرداخت الکترونیک سپهر در صنعت پرداخت

بر اساس جدیدترین گزارش سال شاپرک، مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۲ شبکه پرداخت کشور، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر موفق شده است در شاخص سهم مبلغی تراکنش ۱.۷۷ درصد رشد داشته باشد که بالاترین میزان رشد در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور است.

به گزارش روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، گزارش سال شاپرک حاکی از آن است که شاخص مبلغ تراکنش در سال ١٤٠٢ در کل صنعت پرداخت معادل ۳۲/۹۹ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و پرداخت الکترونیک سپهر نیز در این سال موفق شده است با ۱/۷۷ درصد رشد در این شاخص، بیشترین میزان رشد در صنعت پرداخت کشور را به خود اختصاص داده و رتبه اول رشد مبلغی را به دست آورد.

شرکت در شاخص‌های سهم مبلغ تراکنش‌ ابزار پذیرش اینترنتی، سهم مبلغ تراکنش خرید و سهم ابزار پذیرش اینترنتی تراکنش‌دار نیز به ترتیب با ۵/۱۹، ۱/۸۳ و ۸/۳۳ درصد رشد، توانسته است بالاترین میزان رشد را در بین ۱۲ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت کشور را در سال ۱۴۰۲ ثبت کند.

استمرار رشد این شرکت در سال ۱۴۰۲ در صنعت پرداخت، منجر به جهش این شرکت به جایگاه هفتم بازار با سهمی برابر ۵/۶۱ درصد شد و با حفظ این روند، بالاترین رتبه رشد در سهم مبلغ تراکنش را به دست آورده است.

پرداخت الکترونیک سپهر در سال ۱۴۰۳ نیز برنامه رشد خود را برمبنای توسعه محصولات خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، هدف‌گذاری خلق ارزش در بازار اصناف هدف، توسعه اکوسیستم و زیرساخت‌های فین‌تکی تدوین کرده و تصمیم دارد همچنان با استمرار رکوردشکنی‌های خود در این صنعت شگفتی‌ساز باشد.

منبع پرداخت الکترونیک سپهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.