راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صورت‌های مالی شرکت ملی انفورماتیک تصویب شد

مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت ملی انفورماتیک برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 با حضور بیش از 99 درصد از سهام‌داران برگزار و گزارش عملکرد و صورت‌های مالی این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی انفورماتیک، مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت ملی انفورماتیک به ریاست یکتا اشرفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی و با حضور مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، اعضای هیئت‌مدیره و نمایندگان بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران و صنعت و معدن به‌عنوان سهام‌داران عمده و سایر سهام‌داران برگزار شد.

در ابتدای مجمع علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد و همچنین درگذشت اسدالله امیراصلانی، مدیرعامل اسبق بانک ملی و از بنیان‌گذاران شرکت ملی انفورماتیک را تسلیت گفت.

یکتا اشرفی به‌عنوان رئیس مجمع در سخنانی تأکید کرد: «برگزاری به‌موقع و منظم مجامع شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک و انضباط ساختاری و سهام‌داری در گزارشگری مالی و عملکردی حاکی از زحمات مدیران گروه در طی سال است.»

وی به برگزاری منظم جلسات کمیته‌های حاکمیت شرکتی شرکت ملی انفورماتیک اشاره کرد و اظهار کرد: «برگزاری منظم جلسات نشان می‌دهد که این سه کمیته در شرکت ملی انفورماتیک قوام جدی گرفته و امیدواریم که در شرکت‌های زیر مجموعه گروه نیز همین روند طی شود.»

در ادامه این جلسه، مدیرعامل گزارشی از اقدامات انجام شده در شرکت ملی انفورماتیک و سایر شرکت‌های گروه طی سال گذشته ارائه کرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد.

اعضای مجمع ضمن تصویب صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1402 از اعضای هیئت مدیره و کارکنان گروه بابت اقدامات انجام شده تقدیر کردند.

منبع شرکت ملی انفورماتیک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.