راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پستکس، برنده جایزه «صنعت‌ساز» در هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی شد

پستکس، سامانه حمل‌ونقل آنلاین پستی، برنده جایزه «صنعت‌ساز» هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شد. این جشنواره در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه در شهر اصفهان برگزار شد. این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای «طراحان کسب‌وکار» و «فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فن‌آفرینی در سطوح نوپا و رشدیافته» برگزار شد.

جایزه بخش فناوری صنعت‌ساز با تقدیر از بهرنگ و بابک عقیلی نسب به این شرکت اهدا شد. هدف از برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی شناسایی توانمندی، مذاکرات سرمایه‌گذاری و تقدیر از برترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور اعلام شده بود.

شرکت لجستیکی پستکس، خدمات خود را به صورت درب‌به‌درب انجام می‌دهد. پستکس این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا از بین سرویس‌های پستی، حمل‌ونقل شهری و حمل‌ونقل سنگین، سرویس موردنظر خود را انتخاب کنند.

پستکس مسیر خود را با ۴۸۱ طرح اولیه آغاز کرد و ۱۰۲ طرح نهایی را در نهایت ارائه داده است. گزارش سالانه ۱۴۰۲ پستکس نشان می‌دهد تعداد کل مرسولات این شرکت ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار عدد به مبلغ کل حدود ۶۱۹ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال بوده است.

همچنین بر اساس گزارش سالانه پستکس از سال ۱۴۰۲ این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی توانسته است ۳۰ درصد در پیمایش مسافت‌ها و در نتیجه مصرف سوخت صرفه‌جویی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.