پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز درباره کمپین جدید اسنپپی
اسنپپی از کمپین جدید خود با مجموعه شعارهای «از ساعت تا سرخکن، الان بخر، بعداً پرداخت کن!»، «از پیراهن تا هدفون، الان بخر، بعداً پرداخت کن!»، «از گوشی تا ادکلن، الان بخر، بعداً پرداخت کن!» رونمایی کرد. این کمپین در ادامه کمپین قبلی اسنپپی (خرید قسطی آخر سال) که روی عبارت «الان بخر، بعداً پرداخت کن!» تمرکز داشت، برگزار میشود و هدف از برگزاری آن، یادآوری و جاانداختن این عبارت در ذهن مخاطبان اسنپپی است. اسنپپی در تبلیغات محیطی کمپین قبلی خود با بازیوارسازی عبارت «الان بخر، بعداً پرداخت کن!» و با استفاده از تکنیکهای مختلف انتقال پیام، سعی در حککردن این عبارت در بین مخاطبان داشت؛ به شکلی که مخاطب با شنیدن عبارت، به یاد برند اسنپپی بیفتند.
به گزارش روابط عمومی اسنپپی؛ کمپین جدید سرویس اعتباری اسنپ با محوریت تنوع کالایی، بیش از ۱ میلیون کالا تا سقف ۹۰ درصد تخفیف را به کاربران اسنپپی ارائه میدهد. در حال حاضر، کاربران اسنپپی میتوانند کالاهای مورد نیاز خود از ساعت و گوشی و پیراهن تا سرخکن و ادکلن و هدفون و… را با تخفیفهای ویژه کمپین از طریق سرویس اعتباری اسنپ، الان بخرند و هزینه آن را در چهار قسطِ بدون سود و کارمزد پرداخت کنند.
این تنوع در حالی در دسترس کاربران است که میتوانند در کمترین زمان و بدون نیاز به ارائه چک و سفته از خدمات سرویس اعتباری اسنپ برای خرید کالاهایی با تخفیفهای ویژه و بدون نیاز به پرداخت سود و کارمزد استفاده کنند؛ کالاهایی که در حالت عادی خرید قسطی آنها نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی از طرف خریداران است. بهعلاوه ویژگیهای سرویس اعتباری اسنپ به مخاطبان امکان میدهد که علاوه بر خرید اقساطی و بهینه کالاهای متنوع، تجربهای مدرن و راحت از استفاده از خرید قسطی را کسب کنند.
چرا مدرن بودن و راحتی خرید اقساطی مهم است؟
امروزه مزایای اقتصادی استفاده از خدمات BNPL بر کسی پوشیده نیست. مدرن بودن و راحتی خرید، یکی از شاخصههای مهمی است که جای خالی آن در استفاده از خدمات اقساطی آنلاین به چشم میخورد. جمعآوری خدمات اقساطی در یک بستر آنلاین و ارائه آن به مخاطب، بهتنهایی، برای او یک تجربه مدرن نمیسازد، بلکه فقط شکل ارائه خدمات را تغییر میدهد. در عمل مخاطب با همان دغدغههایی در خرید اقساطی آنلاین مواجه است که ممکن است در هر نوع خرید اقساطی دیگر تجربه کند. اسنپپی بهغیراز همه آنچه خرید اقساطی را از لحاظ اقتصادی برای کاربران بهینه و بهصرفه میکند، با ارائه مزایایی مثل خرید قسطی بدون سود و کارمزد، تجربهای راحت و مدرن را از خرید اقساطی برای آنها به ارمغان میآورد.
کالاهایی با ۹۰ درصد تخفیف
کاربران اسنپپی میتوانند در این کمپین، از بیش از ۷۰۰ فروشگاه و برند معتبر خرید قسطی کنند. لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات مد و پوشاک، محصولات تفریح و سرگرمی، طلا و اکسسوری و… همگی از طریق سرویس اعتباری اسنپ در دسترس هستند. کالاهایی که علاوه بر تنوع معمولاً تا سقف ۹۰ درصد نیز از تخفیف خرید اقساطی برخوردارند. این تنوع کالایی از دیگر مزایای استفاده از خدمات اسنپپی بهحساب میآید که عملاً فرایند خرید اقساطی را بهینه کرده و از هزینههای جانبی خرید نظیر «صرف زمان» برای یافتن کالای باکیفیت میکاهد و باتوجهبه تخفیفهای موجود روی کالاها به کاربران امکان میدهد ارزانتر و باکیفیتتر از همیشه خرید کنند.
خرید قسطی با اسنپپی، تجربهای بهروز در سطح جهانی
ساختار سرویس اعتباری اسنپ و مزایای متعددی که به کاربران خود ارائه میدهد، باعث خلق تجربهای نزدیک به مدل جهانی میشود که برای مخاطب تجربهای راحت و مدرن از خرید اقساطی به شمار میآید.
سرویس اعتباری اسنپ یا «اسنپپی» ارائهدهنده مدل جهانی BNPL در ایران از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را شروع کرد و اولین محصول این شرکت در حوزه BNPL اعتبار ماهانه بود که در دیماه همان سال برای اولینبار به کاربران ارائه شد. یکی دیگر از سرویسهای این مجموعه با عنوان «اعتبار اقساطی» نیز از تیرماه ۱۴۰۱ به کاربران عرضه شد.
سرویس اعتبار اقساطی اسنپپی در حال حاضر دارای سقف اعتبار ۲۰ میلیون تومان است. تاکنون این سرویس در دسترس بیش از ۱۲ میلیون کاربر قرار گرفته است.
تمامی کاربران اسنپپی میتوانند در این کمپین از تخفیفهای منحصربهفرد و ویژه برای خرید کالاهای موردنیازشان بهرهمند شوند. برای استفاده از این سرویس کافی است که از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ، وارد بخش سرویس اعتباری شوید و با پرداخت یکچهارم مبلغ، خرید قسطی خود را انجام دهید و یا اینجا کلیک کنند.