راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره «کارت به کارت» اپلیکیشن ۷۲۴

 جشنواره اپلیکیشن ۷۲۴؛ محصول سپ، تحت عنوان «کارت به کارت» با جوایز روزانه و ماهانه برای کاربران این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.
اپلیکیشن ۷۲۴ به‌عنوان یکی از محصولات کاربردی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در حوزه پرداخت موبایلی از امروز این جشنواره‌ را تحت عنوان «کارت به کارت» = برای کاربران خود تدارک دیده است.
به گزارش روابط‌عمومی سپ، جشنواره کارت به کارت اپلیکیشن ۷۲۴ تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و کاربران می‌توانند با «کارت به کارت» شانس خود را برای برنده‌شدن جوایز آن محک بزنند. روزانه یک برنده در این جشنواره خواهیم داشت که به میزان سقف تراکنش کارت به کارت خود می‌تواند برنده شارژ کیف پول خود در ۷۲۴ باشد.
علاوه بر جوایز روزانه که قرعه‌کشی آن به‌صورت هفتگی و در روزهای یکشنبه برگزار می‌شود و ۷ برنده هفتگی در پیج اینستاگرام ۷۲۴ معرفی خواهند شد، اپلیکیشن ۷۲۴ جوایز دیگری را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است؛ ماهیانه ۱۰ فرد در جشنواره «کارت به کارت» می‌توانند برنده جایزه ۵۰ میلیون‌ریالی شارژ کیف پول ۷۲۴ شوند.


شرایط شرکت در این جشنواره چیست؟


هر یک از کاربران اپلیکیشن ۷۲۴ می‌توانند روزانه با انجام تراکنش «کارت به کارت» در این جشنواره شرکت کنند. بدیهی است هرچه مبلغ کارت به کارت (هایی) که در طول روز انجام خواهید داد، بیشتر باشد به همان اندازه شانس برنده‌شدن و دریافت جایزه را خواهید داشت.
روزانه یک نفر به‌اندازه میزان سقف کارت به کارت انجام شده خود می‌تواند جایزه (شارژ کیف پول ۷۲۴) برنده شود!
 شایان‌ذکر است که سقف کارت به کارت در اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی مبلغ ۵۰ میلیون ریال است؛ بنابراین سقف نهایی جایزه جشنواره ۷۲۴، نیز همین مقدار خواهد بود.
 
جهت دریافت و دانلود اپلیکیشن ۷۲۴ می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع اپلیکیشن ۷۲۴
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.