راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ۴ عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند. این شرکت با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد جهت تکمیل نیروی انسانی خود، در ۴ عنوان‌ شغلی دعوت به همکاری می‌کند.


کارشناس منابع انسانی


شرح شغلی:

  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند جذب (شناسایی بسترهای مختلف جهت جذب، تهیه آگهی استخدامی، ارزیابی و پایش شاخص‌های اثربخشی کیفیت جذب، انجام مصاحبه رفتاری)
  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند آموزش (نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی اثربخشی)
  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند جامعه‌پذیری همکاران جدید
  • اجرا و ارائه راهکار بهبود فرایند مدیریت استعداد، بررسی و تجزیه‌وتحلیل و ارائه گزارش‌های مربوطه
  • انجام مصاحبه خروج و عارضه‌یابی خروج کارکنان و تهیه گزارش‌های تحلیلی
  • اجرای نظرسنجی و نگرش‌سنجی کارکنان (رضایت شغلی، تعلق و تعهد کارکنان)
  • تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی در فرایندهای مربوطه

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • تسلط به مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی
  • تسلط به مدل‌های شایستگی عمومی و تخصصی
  • تسلط به تکنیک‌های مصاحبه شایستگی محور
  • تسلط به مفاهیم استاندارد آموزشی ISO10015
  • تسلط به فرایند چهارگانه آموزش (نیازسنجی، طراحی و برنامه‌ریزی، اجرا و ارزشیابی نتایج آموزشی)
  • تسلط به Excel
  • تسلط نسبی به Word و PowerPoint
  • دارای تفکر سیستمی، انعطاف‌پذیری، توانایی برقراری ارتباط و شنود مؤثر، پیگیری و نتیجه گرایی، روحیه کار تیمی
  • لیسانس مدیریت/ مهندسی صنایع
  • دارای ۵ سال سابقه کاری

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

کارشناس توسعه بازار بانکی


شرح شغل:

  • مذاکره، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات حوزه پرداخت الکترونیک به مشتریان بانکی
  • پاسخگویی و رسیدگی به درخواست مشتریان و پیگیری مشکلات مربوطه تا دستیابی به نتیجه مطلوب
  • شناسایی و تحلیل رقبا در صنعت پرداخت
  • رصد روزانه و بررسی آگهی مناقصات در سایت‌های مربوطه، دریافت اسناد و بررسی و تهیه مستندات جهت ارسال یا ورود در سامانه‌های مربوطه
  • ارائه گزارشات عملکردی

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • آشنائی با اصول بازاریابی و فروش
  • آشنایی با مناقصات
  • آشنایی با اصول قراردادها
  • آشنائی با صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک
  • تسلط بر اصول و فنون مذاکره
  • دارای روحیه پیگیری
  • لیسانس مدیریت/ مهندسی صنایع
  • حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

مالک محصول (PO)


شرح شغل:

  • مشارکت در تهیه اسناد فنی محصول بر اساس نیاز کارفرما در مشارکت با واحد فنی
  • ارتباط با تیم فنی کارفرما جهت دریافت اطلاعات تا استقرار محصول
  • تهیه جداول مدیریت توسعه محصول مشتمل بر بک لاگ‌ها و پیگیری روزانه تسک‌های فنی
  • حضور در جلسات بازاریابی جهت شناخت نیازهای فنی محصول در ارتباط با مشتریان
  • همکاری در تبدیل نیازهای مشتری به زبان فنی و بک لاگ
  • تهیه گزارش‌های تحلیلی فنی محصول
  • شناسایی مشکلات محصول در بک‌اند و فرانت‌اند و تجربه رابط کاربری
  • برگزاری جلسات PLANING و کنترل زمان اسپرینت
  • تحلیل کسب‌وکار و نوشتن یوزر استوری و اولویت‌بندی موارد برای همسو شدن محصول با استراتژی محصول
  • همکاری در زمینه طراحی، توسعه و بهبود محصول

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • مسلط به Microsoft visio
  • مسلط به آفیس
  • تسلط نسبی به Html & Css & Javascript
  • آشنایی با Figma
  • آشنایی با جیرا
  • توانایی تحلیل و حل مسئله
  • توانایی مدیریت زمان
  • توانایی خلاقیت و نوآوری
  • مهارت‌های ارتباطی مناسب
  • لیسانس مدیریت/ مهندسی صنایع/کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

کارشناس بازاریابی سازمانی


شرح شغل:

  • مذاکره، بازاریابی و فروش محصول به مشتریان جدید
  • انجام تحقیقات بازار و رقبا و شناسایی کانال‌های ارتباطی جدید مشتریان بالقوه در جهت توسعه بازار
  • مشارکت در تدوین بیزینس پلن
  • همکاری در تعیین و تحقق اهداف کلان بازاریابی و فروش تعیین شده توسط سازمان
  • رصد تراکنش‌ها و سرویس‌های مربوط به هر مشتری و تلاش بابت افزایش تراکنش‌های هر مشتری
  • همکاری در تدوین و به‌روزرسانی مستندات مربوط به سرویس‌ها و محصولات
  • تنظیم قرارداد فروش برای مشتریان و پیگیری جهت عقد قرارداد و نظارت بر نحوه اجرای آن
  • تهیه گزارش عملکرد مربوط به هر مشتری و تحلیل آن‌ها

شایستگی‌های موردنیاز (رفتاری و تخصصی):

  • تسلط به اصول تحقیقات بازار و اصول بازاریابی
  • آشنا به صنعت پرداخت و سرویس‌های حوزه فین‌تک
  • آشنا به مباحث حقوقی و قراردادها
  • آشنا با مباحث مالی
  • تسلط به نرم‌افزار آفیس
  • دارای مهارت مذاکره و اقناع‌سازی
  • توانایی برقراری ارتباط مؤثر
  • مدرک تحصیلی: لیسانس
  • حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط

تسهیلات و مزایا:

  • وام
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • دوره های آموزشی
  • میان وعده
  • بسته ها و هدایای مناسبتی

لطفاً برای ارسال رزومه خود از طریق لینک اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.