راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ستاره اول در 4 عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت دانش‌بنیان ستاره درخشان همراه کیش با نام تجاری ستاره اول به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه همراه اول در حوزه تلکام شناخته می‌شود.

این شرکت در سال ۱۳۹۴ به لحاظ ارتباط بدون واسطه با مشترکین و با استفاده از بازخوردها و نقطه‌نظرات آن‌ها و در جهت تجربه بهتر سرویس‌دهی باهدف کوتاه کردن چرخه دریافت قبوض و تسریع در روند وصول مطالبات و روش خرید شارژ مشترکین اعتباری به‌صورت الکترونیکی و لحظه‌ای شروع به کار کرد.

ستاره اول با بهره‌مندی از توان فنی پرسنل متخصص خود نسبت به طراحی و پیاده‌سازی محصولاتی همچون کد دستوری #۱* (فعال در هر ۳ اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل)، اپلیکیشن ستاره‌یک، تلفن گویای *۱۰۰ و سایت رندترین اقدام کرده است که در بستر این محصولات خدمات متنوعی از جمله فروش شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، فروش سیم‌کارت، فروش بلیت هواپیما و دیگر موارد را در گستره کل کشور ارائه می‌کند و اکنون قصد دارد در ۴ عنوان شغلی دعوت به همکاری کند.


کارشناس اتوماسیون بازاریابی


موقعیت شغلی:

شرکت ستاره اول به دنبال یک کارشناس اتوماسیون بازاریابی باانگیزه و خلاق برای پیوستن به تیم بازاریابی خود است.

شرح وظایف:

  • طراحی و اجرای سفر مشتری (Customer Journey) باهدف ایجاد ارزش برای کاربر و افزایش شاخص‌هایی مانند بازجذب مشتری و کاهش نرخ ریزش
  • طراحی، اجرا و مدیریت فرایندهای خودکار کمپین‌های بازاریابی از طریق ابزارهای موجود و استفاده از کانال‌های متنوع بر حسب سفر مشتری
  • همکاری در نگهداری و بهبود فرایندهای مرتبط با نرم‌افزار اتوماسیون و همکاری با سایر تیم‌ها در راستای ارائه اطلاعات مرتبط
  • انجام تست A/B، سگمنت‌بندی کاربران بر اساس مشخصات دموگرافیک، رفتاری، روان‌شناختی، محصول مورداستفاده و سایر مشخصه‌های موردنیاز برای بهینه‌سازی سفر مشتری
  • آشنایی با نرم‌افزارهای CRM به‌منظور ارتباط و بهره‌گیری از اطلاعات نرم‌افزار مدیریت مشتریان
  • آشنایی با ابزارهای تحلیل داده و گزارش‌دهی

 شرایط احراز:

  • حداقل ۳ سال سابقه کار به‌عنوان کارشناس اتوماسیون بازاریابی
  • دارای روحیه کار تیمی به‌منظور همکاری با سایر افراد و تیم‌های سازمان
  • آشنایی با روش‌ها و مدل‌های بازاریابی مبتنی بر داده
  • مسئولیت‌پذیر و دارای روحیه یادگیری بالا
  • تسلط به نرم‌افزارهای اتوماسیون بازاریابی نظیر WebEngage
  • تسلط بر ابزارهای Attribution
  • انعطاف‌پذیر و سریع در برابر تغییرات و نیازهای جدید ایجاد شده
  • خلاقیت و نوآوری در طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی
  • تفکر تحلیلی و توانایی استخراج اطلاعات از داده‌ها
  • مهارت‌های ارتباطی و بین‌فردی قوی
  • تسلط کامل به زبان انگلیسی

کارشناس کمپین تبلیغاتی


 شرح وظایف:

  • برنامه‌ریزی، اجرا و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در تمامی رسانه‌ها
  • تعیین استراتژی‌های کمپین و ایجاد محتوای تبلیغاتی جذاب و مرتبط
  • نظارت بر عملکرد کمپین‌ها و انجام بهینه‌سازی‌های لازم
  • تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و گزارش‌دهی به صاحبان کسب‌وکارها
  • ایده‌پردازی تبلیغاتی و ایجاد سناریوهای جذاب و خلاقانه
  • برقراری ارتباط مؤثر با صاحبان کسب‌وکارها برای درک نیازها و اهداف آن‌ها
  • ارائه گزارش‌های منظم به صاحبان کسب‌وکارها در مورد عملکرد کمپین‌ها

 شرایط احراز:

  • مدرک لیسانس در رشته بازاریابی، تبلیغات، ارتباطات یا رشته مرتبط
  • حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط
  • آشنایی کامل با پلتفرم‌های تبلیغاتی مختلف
  • آشنایی کافی با پرفورمنس مارکتینگ
  • مهارت‌های قوی در تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و گزارش‌دهی
  • مهارت‌های عالی ارتباطی و بین‌فردی
  • دارای نظم و انضباط و توجه به جزئیات
  • آشنایی با مفاهیم و اصول فروش

 کارشناس بازاریابی گردشگری


 شرح وظایف:

  • تحقیق و تحلیل بازار برای شناسایی فرصت‌های جدید و روندهای نوظهور در صنعت گردشگری
  • ·توسعه و اجرای برنامه‌های بازاریابی برای معرفی محصولات و خدمات گردشگری شرکت به مخاطبان هدف
  • ایجاد و حفظ روابط با آژانس‌های مسافرتی، تورگردانان و سایر ذی‌نفعان کلیدی در صنعت گردشگری
  • ارائه اطلاعات و آموزش در مورد محصولات و خدمات گردشگری شرکت به شرکای تجاری
  • مذاکره و انعقاد قراردادهای تجاری با شرکای تجاری
  • تجزیه‌وتحلیل داده‌های مربوط به بازاریابی و فروش برای شناسایی فرصت‌های بهبود
  • ارائه پیشنهادات برای ارتقای اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی و فروش
  • ارائه گزارش‌های تحلیلی

شرایط احراز:

  • سابقه کار در زمینه فروش محصولات و خدمات گردشگری به مشتریان B2B
  • درک عمیقی از اصول بازاریابی و تبلیغات
  • توانایی مذاکره مؤثر با مشتریان، شرکای تجاری و ذی‌نفعان کلیدی
  • مهارت‌های عالی ارتباطی و بین‌فردی
  • توانایی شناسایی فرصت‌های جدید برای فروش محصولات و خدمات گردشگری

 کارشناس تحقیقات بازار


شرح وظایف:

  • طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی و برنامه‌های بازاریابی برای جذب مشتریان و افزایش فروش
  • تجزیه و تحلیل بازار، رقبا و رفتار مشتریان و ارائه گزارش‌های مربوط به تحلیل بازار و عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی
  • ایجاد و تعامل با شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌های دیجیتال برای گسترش دامنه تبلیغات و جذب مخاطبان جدید
  • بررسی و تحلیل عملکرد تبلیغات و بهبود روش‌های بازاریابی
  • همکاری با تیم فروش
  • رصد روند رقابتی و تجزیه‌وتحلیل رقبا

شرایط احراز:

  • لیسانس در رشته بازاریابی، تحقیقات بازار یا رشته مرتبط
  • حداقل ۲ سال سابقه کار در زمینه بازاریابی و تحقیقات بازار
  • توانایی طراحی و اجرای استراتژی بازاریابی
  • توانایی تحلیل بازار و رقبا
  • تسلط به ابزارهای تحلیلی و بازاریابی
  • توانایی همکاری با تیم‌های مختلف شرکت برای دستیابی به اهداف
  • توانایی ارتباط برقراری با مخاطبان مختلف و مذاکره با مشتریان
  • توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی منابع بهینه برای تحقق اهداف بازاریابی
  • تجربه کاری در زمینه اپلیکیشن یا سایت با حداقل+۵۰۰ هزار کاربر مزیت محسوب می‌شود.

 مزایا شرکت:

  • وام
  • پاداش
  • بیمه درمان تکمیلی
  • اقامتگاه تفریحی
  • پارکینگ
  • کمک‌هزینه دوره آموزشی
  • ناهار
  • میان وعده
  • امکانات ورزشی
  • فضای استراحت
  • پزشک سازمانی
  • اتاق بازی
  • کافی شاپ
  • تسهیلات تفریحی و گردشگری
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی

روزهای کاری :

ساعت کاری: شنبه – چهارشنبه ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ (با یک ساعت شناوری)

متقاضیان گرامی، لطفاً رزومه خود را به همراه عنوان شغلی در موضوع ایمیل به آدرس hr@setareaval.ir ارسال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.