راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری کارن به‌عنوان برترین بروکر فن‌بازار در اینوتکس ۲۰۲۴

در اختتامیه نمایشگاه اینوتکس 2024، که از 18 تا 21 اردیبهشت 1403 در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن به عنوان برترین بروکر فن بازار ملی ایران معرفی شد.

این دومین بار در دو سال گذشته است که کارن‌ در اینوتکس مورد تقدیر قرار می‌گیرد. در سال 1402، این پلتفرم به‌عنوان سکوی تأمین مالی جمعی ایران شناخته شده بود.

کارن‌ باتکیه‌بر مشارکت مردم در توسعه کسب‌وکارها و باهدف ارائه خدمات متنوع خود در حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ضمن تأمین سرمایه موردنیازشان، مسیر رشد و پیشرفت خود را با شتاب بیشتری طی کنند.

کسب عنوان برترین بروکر فن‌بازار توسط سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری کارن، نشان‌دهنده توانایی عملیاتی و نقش محوری این پلتفرم در پیشبرد چشم‌انداز فناوری کشور است. گروه پیشگامان کارآفرینی کارن، با تمرکز بر نوآوری و ارائه خدمات باکیفیت، متعهد است که در آینده نیز سهم قابل‌توجهی در توسعه بازار فناوری ایران ایفا کند.

سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری کارن از سال 1397 آغاز به فعالیت کرده است. این پلتفرم با هدف تسهیل تامین مالی برای کسب‌وکارها و ایده‌های نوآورانه تاسیس شده است. کارن‌ با ارائه خدمات متنوع، به کسب‌وکارها و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا به سرمایه مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

کسب عنوان برترین بروکر فن‌بازار ملی ایران برای سامانهٔ تأمین مالی و سرمایه‌گذاری کارن در اینوتکس 2024 پس از کسب عنوان برترین سکوی تامین مالی جمعی ایران در نمایشگاه اینوتکس سال 2023، موفقیتی دیگر برای کارن‌کراد به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.