راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فینووا با همکاری اینوتکس و شتابدهنده جهش، هاکامستر را برگزار می‌کند

فرشید اردوانی، مدیرعامل شرکت فینووا که بیش از ۱۲ سال در بخش‌های مختلف ارتباط فردا فعالیت داشته، در پاسخ به جایگاه فینووا در هلدینگ ارتباط فردا گفت: «مأموریت اصلی فینووا، ایجاد فضا و پلتفرمی برای نوآفرینی است. همچنین از ایده‌های نو در حوزه فین‌تک که می‌توانند تبدیل به استارتاپ و کسب‌وکار شوند پشتیبانی کرده و روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کند. فعالیتی که فینووا انجام می‌دهد در حوزه‌های دیگر ارتباط فردا انجام نمی‌شود؛ هرچند شرکت‌های دیگر نیز همگی در حوزه فین‌تک فعالیت دارند.»

اردوانی درباره علت شرکت در این نمایشگاه گفت: «فینووا امسال با یک رویکرد جدید در نمایشگاه شرکت کرده، زیرا می‌خواهیم مدرسه‌ای به نام فینووا را که داریم، توسعه دهیم و تبدیل به یک آکادمی کنیم. در سال‌های مختلف دیده‌ایم تیم‌هایی که با ایده‌های نو فعالیت دارند کماکان این مشکل را دارند که آموزش‌های لازم را در طول بلوغ خود نمی‌بینند؛ زیرا از ایده تا ارائه محصول راهی طولانی است که نیاز به آموزش و راهنمایی در بخش‌هایی مانند مالی، منابع انسانی، اداری و… دارد که اگر انجام نشود، یکجا حلقه تیم پاره خواهد شد.»

او در این باره ادامه داد: «به همین دلیل، با همکاری اینوتکس و شتاب‌دهنده جهش، امسال برنامه‌ای را تحت عنوان «هاکامستر» اجرا کردیم که در این چهار روز ادامه خواهد داشت. در این برنامه یک دور آموزش‌های لازم داده خواهد شد و پس از آن وارد فاز تمرین می‌شویم. در کنار آن یک مسابقه نیز داریم که یک پروژه روی کارت‌خوان‌های اندرویدی است که در انتها به تیم برنده جایزه نیز داده خواهد شد. هاکامستر برای اولین‌بار است که اجرا می‌شود و امیدواریم در آینده نیز ادامه یابد.»

اردوانی در انتهای صحبت‌های خود بر فعالیت بیشتر فینووا تأکید کرد و گفت: «ما در حوزه سرمایه‌گذاری طی سال‌های متعدد روی یک پورتفوی قوی کار کردیم که بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد. اکنون می‌خواهیم روی خروج آنها تمرکز کرده و سهام کسب‌وکارهایی که به بلوغ رسیده‌اند را عرضه کنیم. همچنین امسال روی بحث‌های استفاده از قانون اعتبار مالیاتی و CVC کار می‌کنیم و امیدواریم فینووا در آینده‌ای نزدیک به محور اصلی بحث CVC در هلدینگ ارتباط فردا تبدیل شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.