راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت موبایلی کمک‌های مردمی به بنیاد کودک

فناپ با همکاری بنیاد کودک، درجریان نمایشگاه تلکام از سامانه پرداخت تلفن همراه به عنوان پنجمین روش پرداخت کمک‌های مردمی به کودکان بی‌سرپرست (بنیاد کودک) رونمایی کرد.

با راه‌اندازی این شیوه، همیاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۴۲۵۱۰*۷۲۰* وارد سامانه شوند و گزینه‌های موجود در این سامانه؛ شامل منوی کمک‌های نقدی به کودکان بی‌سرپرست و اطلاع‌رسانی در مورد بنیاد کودک را مشاهده و در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون نیاز به اینترنت نسبت به پرداخت وجوه از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

به گفته مدیر عامل بنیاد کودک، این بنیاد قصد دارد با همراهی هلدینگ فناپ و با تکمیل فرآیند پرداخت، بستر مناسبتری را برای پرداخت وجه کمک به همیاران فراهم آورد. همچنین در آینده این خدمات را در حوزه‌های اشتغال‌زایی، ارائه بورسیه‌های تحصیلی و… توسعه دهد.

وی با اشاره به استفاده بنیاد کودک از سیستم وب افزود: «بنیاد کودک از این سیستم برای پرداخت‌های همیاران استفاده می‌کند و اکنون با درک موضوع تاثیر تسهیل شیوه‌های پرداخت بر رضایت و راحتی بیشتر همیاران، برای اولین بار با کمک شرکت فناپ زمینه‌های دریافت کمک‌های مردمی از طریق شبکه تلفن همراه را فراهم آورده است.»

مدیر عامل بنیاد کودک در ادامه بیان کرد: «در حال حاضر کمک‌های مردمی از طریق این سامانه جمع‌آوری و صرف تحصیل کودکان بی‌سرپرست می‌شود؛ اما در آینده نزدیک، قصد توسعه سیستم و ارائه کمک‌های بیشتر به کودکان بی‌سرپرست را داریم.»

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.