راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه آخرین راهکارها و محصولات نوآورانه رادین در نمایشگاه اینوتکس

شرکت پیشرو فناوری اطلاعات رادین به‌عنوان یکی از شرکت‌های نوآور در حوزه فناوری اطلاعات در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس حضور داشته محصولات و خدمات بومی نظیر کیف پول سخت‌افزاری والتو و ماژول بستر امن (TPM) را برای حفاظت از دارایی دیجیتال ارائه می‌کند.
شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه ضمن آشنایی با قابلیت‌های محصولات ارائه شده امکان تهیه این محصولات را خواهند داشت.
کیف پول سخت‌افزاری والتو محصولی مبتنی بر به‌روزترین فناوری جهان و امن‌ترین راهکار نگهداری دارایی رمزارزی در ایران است که توسط متخصصین رادین طراحی و تولید شده است. والتو دارای بالاترین سطح امنیتی با استانداردهای +EAL5 و شامل اپلیکیشن‌های اختصاصی کیف پول نرم‌افزاری بوده و برای جلوگیری از هرگونه حملات سایبری، این محصول به‌صورت کاملاً آفلاین طراحی شده است.

این محصول قابلیت ساخت نامحدود کیف پول در یک والتو را دارا بوده و ارسال و دریافت تمامی رمزارزها به‌آسانی در آن انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادین، والتو به‌صورت غیرمتمرکز طراحی شده و نیازی به احراز هویت مجزا ندارد. این ابزار کلید خصوصی که بر اساس کلمات بازیابی ساخته شده است و قابلیت استخراج کلمات بازیابی از آن را ندارد، با آخرین تکنولوژی رمزنگاری سخت‌افزاری نگهداری می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد، به ساخت کیف پول، مشاهده موجودی ارزها و توکن‌های مختلف و انجام تراکنش در آن بپردازد.
محصول دیگری که در این نمایشگاه توسط رادین معرفی شده، ماژول بستر امن است.

TPM” (Trusted Platform Module)” رادین طراحی و توسعه‌یافته توسط متخصصان داخلی بوده که قابلیت بومی‌سازی الگوریتم‌های رمزنگاری را داراست. این محصول با توان پردازشی بالا (TPS)، قابل‌رقابت با محصولات خارجی از لحاظ کیفیت و قیمت است.
تراشه TPM امکان رمزنگاری اطلاعات حساس و حیاتی را فراهم کرده و به‌صورت اختصاصی برای سیستم‌های شخصی و سرور طراحی شده است تا اطلاعات و داده‌های حساس موجود در رایانه‌های شخصی به‌صورت کاملاً ایمن و غیرقابل‌استفاده برای افراد سوءاستفاده باشد.

اینوتکس از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه شرکت رادین می‌توانند به سالن ۴ غرفه شماره ۴۱۱ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.