راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت، عصر تراکنش و کارنگ حامی رسانه‌ای اینوتکس ۲۰۲۴

سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ به مدت چهار روز از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود و رسانه‌های راه پرداخت، عصر تراکنش و کارنگ حامی رسانه‌ای این نمایشگاه خواهند بود. سردبیران، دبیران و تعدادی از اعضای تحریریه سه رسانه راه پرداخت، عصر تراکنش و کارنگ ضمن پوشش محتواهای اینوتکس، در بخش پنل‌ها نیز به‌عنوان میزبان فعال خواهند بود.

اینوتکس، گردهمایی اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور است که ‌ بیش از ۴۵۰ شرکت نوآور و فناور و بیش از ۱۵۰ سرمایه‌‎گذار هر ساله در آن حضور می‌یابد. در اینوتکس ۲۰۲۴  قرار است بیش از ۴۰۰ جلسه B2B و بیش از ۲۰ رویداد برگزار شود. به گفته مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، اینوتکس در سال‌های گذشته شاهد حضور بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده بوده است و پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از سال گذشته، بازدیدکننده داشته باشد.

اینوتکس ۲۰۲۴ شامل سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین است. رویدادهای مختلفی از جمله نکستیشن یا ایستگاه آینده، فروم حکمرانی، استیج اینوتکس، کافه سرمایه، تأمین مالی جمعی، ایستگاه کار و … در خلال اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شوند که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات در خصوص جزئیات هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

نکستیشن (ایستگاه آینده) یک رویداد آینده‌محور است که در آن تلاش می‌شود روندها و ترندهای نوآوری را مورد بحث و بررسی قرار دهد. رویداد نکستیشن در اینوتکس امسال، در سه روز (صبح و بعدازظهر) برگزار می‌شود و میزبان نزدیک به ۲۰ پنل و ۱۲ ارائه تخصصی خواهد بود و بالغ بر ۸۰ نفر به‌عنوان کارشناس و سخنران در آن به ارائه محتوا خواهند پرداخت که رضا جمیلی، مجری استیج محتوایی نکستیشن اینوتکس ۲۰۲۴ مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار است. همچنین دبیران رسانه‌های راه پرداخت و عصر تراکنش نیز در بخش پنل‌ها فعال خواهند بود.

در مجموع رسانه‌های راه پرداخت، عصر تراکنش و کارنگ حامی رسانه‌ای این نمایشگاه هستند و این رسانه‌ها با تولید محتوا، پوشش برنامه‌ها و تولید برنامه‌های ویدئویی در اینوتکس ۲۰۲۴ حضور دارند.


حضور ویژه استودیو‌ راه‌کار در اینوتکس


در ۴ روز رویداد اینوتکس ۲۰۲۴، استودیو راه‌کار در محل غرفه خود با همکاری ماهنامه عصر تراکنش میزبان مدیران و فعالان صنایع مالی و نوآوری کشور است. در این استودیو قرار است در مدت ۴ روز برگزاری اینوتکس، با حدود ۱۰۰ نفر از فعالان اکوسیستم مالی و نوآوری کشور گفت‌وگوهای ویدئویی ضبط شود؛ گفت‌وگوهایی پیرامون موضوعات روز اکوسیستم و چالش‌های کسب‌وکارها. غرفه استودیو راه‌کار روبه‌روی درب اصلی ساختمان فن‌بازار قرار دارد.

علاقه‌مندان برای دسترسی به اخبار و محتواهای نمایشگاه اینوتکس می‌توانند به سایت راه پرداخت، عصر تراکنش یا کارنگ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.