راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون سابق بانک آمریکا به ایران می‌آید

مایک جکسون معاون سابق بانک آمریکا در بخش خاورمیانه و شمال آفریقا، به ایران می‌آید. وی از صاحب‌نظران حوزه بانکی در دنیاست که ۱۳ سال مدیر کل امور مشتریان سیتی‌بانک (CitiBank) بوده است.

مایک جکسون (Mike Jakson) عضو هیئت مدیره انجمن برنامه ریزی استراتژیک پرینستون آمریکا و بنیانگذار انجمن آینده نگری انگلستان است. وی دارای دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه ولورهمپتون انگلستان و مدیرعامل شرکت بیرمنگام است. از فعالیت‌های او در حوزه بانکی می‌توان به مدیریت کل امور مشتریان در سیتی‌بانک، به مدت ۱۳ سال، اشاره کرد. سیتی‌بانک، بانکی بین‌المللی با ۳۷۷۷ شعبه در ۳۶ کشور دنیاست که بیشترین تعداد شعب آن در آمریکا واقع شده است.

مایک جکسون معاون سابق بانک آمریکا

همچنین مؤسسه پرینستون آمریکا گواهینامه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت استراتژیک را پس از برگزاری آزمون‌هایی، به متقاضیان اعطا می‌کند.

مایک جکسون علاوه بر مقالات متعددی که در حوزه مالی و بانکی ارائه کرده است، در حوزه‌هایی همچون پیش‌بینی وضعیت آینده بانک‌ها و کسب‌وکارها، وفاداری و نگهداشت مشتریان، مهندسی مجدد فرآیندهای تجاری، مدیریت تغییر، شکل‌دهی ارزش‌ها و دیدگاه‌های استراتژیک، مدیریت ارتباطات و انگیزه افراد صاحب‌نظر بوده و در بسیاری از رویدادهای بزرگ بین‌المللی در این حوزه‌ها سخنرانی داشته است.

وی مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه‌های سالفرود و برونل دریافت کرد و سرانجام در دانشگاه ولورهمپتون در رشته مدیریت کسب‌وکار در مقطع دکترا فارغ‌التحصیل شد.

«جکسون» مهرماه امسال، برای حضور در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ وارد ایران می‌شود. دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ با عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌رو» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایکوبیگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.