راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل سال جامعه کامپیوتر انگستان به ایران می‌آید

مایکل مینلی (Michael Mainelli) که از طرف جامعه کامپیوتر انگلستان (BCS) در سال ۲۰۰۵ به عنوان مدیرعامل سال انتخاب شد، اواخر مهرماه به تهران می‌آید.

مایکل مینلی دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد و دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه لندن است و به عنوان یکی از مدرسین رشته بازرگانی کالج گرشام در لندن مشغول به فعالیت است. او بیش از ۴۰ مقاله تخصصی و ۳ کتاب در زمینه‌های مختلف مانند حسابداری و مدیریت ریسک تألیف کرده است. همچنین در چندین کتاب دیگر مانند Clean Business Cuisine و The Price of Fish قلم برده است.

مایکل مینلی

مینلی مؤسس شرکت انگلیسی Z/Yen، از شرکت‌های پیشرو در زمینه تکنولوژی و سرمایه بوده و به مدت ۱۹ سال رئیس اجرایی این شرکت بوده است. وی به ‌مدت ۲ سال در وزارت دفاع انگلستان در زمینه‌های تحقیقاتی فعالیت داشته است. از میان جوایزی که او کسب کرده می‌توان جایزه Smart UK در سال ۲۰۰۳، جایزه «استراتژی فناوری» در سال ۲۰۱۱ و جایزه مدیر عامل سال از نگاه جامعه کامپیوتر انگلستان اشاره کرد.

«مینلی» مهرماه امسال، برای حضور در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ وارد ایران می‌شود. دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ با عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌روی» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایکوبیگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.