راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حمایت تاپین و به همت انتشارات راه‌ پرداخت / کتاب «نوآوری در صنعت لجستیک ایران» منتشر شد

کتاب «نوآوری در صنعت لجستیک ایران» با حمایت تاپین و به همت انتشارات «راه پرداخت» منتشر شد.

کتاب «نوآوری در صنعت لجستیک ایران» به قلم رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و سایر همکاران مجموعه (رضا امیرزاده، منیره شاه‌حسینی و غزل یگانگی) در ۱۷۶ صفحه نگارش شده و به همت انتشارات راه پرداخت و با حمایت شرکت تاپین در سال ۱۴۰۲ منتشر شده است. این کتاب حاصل مجموعه‌گفت‌وگوهایی با تعداد محدودی از کارآفرینان و نوآوران صنعت لجستیک به همراه چند گزارش تحلیلی از گذشته و آینده این صنعت در ایران است. ضرورت بازتاب نظرات، ایده‌ها، نوآوری‌ها و چالش‌هایی که کارآفرینان، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ در طول سه سال گذشته با «کارنگ» به اشتراک گذاشته‌اند و چرخش دانش و تجربه در این اکوسیستم روبه‌رشد، انگیزه اصلی انتشار کتاب «نوآوری در صنعت لجستیک ایران» بوده است. شاید برای اولین‌بار باشد که بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور و دیگر کسب‌وکارهای لجستیکی در قالب یک کتاب از موانع و مسیرهای این صنعت گفته‌اند؛ آن‌ هم با تکیه‌ بر تجربه‌های واقعی کسب‌وکاری. کسانی که اعتقاد دارند ظرفیت‌های صنعت لجستیک ایران بسیار بیشتر از داشته‌های فعلی است و یکی از مسیرهای شکوفایی آن تزریق جسورانه‌تر نوآوری به آن است.

شاید چکیده تک‌خطی این کتاب این خواهد بود که تغییر بزرگ لجستیک؛ آن‌ هم در سطح ملی در راه است و اکوسیستمی که با کلیدواژه نوآوری در حاشیه این صنعت شکل‌ گرفته موتور محرکه این تغییر خواهد بود.


تبدیل چالش‌های حمل‌ونقل به فرصت در تاپین


تاپین، به‌عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک، به رشد مشاغل کمک می‌کند. فرقی نمی‌کند که یک کسب‌و‌کار خانگی باشید یا یک شرکت بزرگ، شما باید محصول خود را به خریداران برسانید. تاپین برای مدیریت بخش حمل‌ونقل کسب‌و‌کارها با هزینه‌های عملیاتی کمتر و انعطاف‌پذیری بیشتر استفاده می‌شود. علاوه بر این، ما یک زنجیره ابزار مدیریت تجارت الکترونیک همیشه در حال بهبود ارائه می‌‌دهیم که هر هفته ویژگی‌های جدیدی مانند یکپارچه‌سازی مدیریت فروشگاه و رابط برنامه‌نویسی بصری برای ایجاد فرآیندهای اتوماسیون سفارشی یا ادغام هوش مصنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

در تاپین ما باور داریم که نیروی دانش و خلاقیت می‌تواند چالش‌های حمل‌و‌نقل و خدمات پستی را به فرصت‌هایی بزرگ بدل کند و کسب‌و‌کارها را به سطحی نو برساند. ما همواره به دنبال راه‌هایی بوده‌ایم که نه‌تنها خدمات خود را بهبود بخشیم، بلکه به شرکت‌های لجستیکی چگونگی تبدیل شدن به یک نهاد فناور و پیشگام را مشاوره دهیم. مشاوره‌های ما به کسب‌و‌کارهای آنلاین نیز کمک می‌کند مرسولات خود را آگاهانه‌تر و بهینه‌تر ارسال کنند. هدف اصلی ما، ایجاد یک اکوسیستم نوآوری است که هر فرد و کسب‌و‌کاری در آن جایی برای رشد و شکوفایی داشته باشد.

ما در تاپین معتقدیم که با هم‌گرایی و هم‌افزایی، می‌توانیم دنیایی بسازیم که در آن همه به یکدیگر متصل‌اند و با هم پیش می‌روند. این کتاب، حاصل سفری است در دل اکوسیستم لجستیک؛ جایی که ما در آن هر روز به دنبال نوآوری و تحول هستیم. هر مصاحبه این کتاب نیز پنجره‌ای است به دنیای نو و ایده‌هایی که مرزهای ممکن را جابه‌جا کرده‌اند. با امید به اینکه این کتاب نقشه راهی باشد برای کشف افق‌های نوین در عرصه لجستیک، به شما برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز این کتاب خوش‌آمد می‌گوییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.