راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران ایرانسل از کارخانه فناپ‌تک در منطقه آزاد اروند

مدیران شرکت ایرانسل ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ باهدف بررسی ابعاد توانایی‌های تولیدی فناپ‌تک خصوصاً در حوزه تجهیزات  CPE از کارخانه فناپ‌تک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، این بازدید با حضور مدیران و معاونین شرکت ایرانسل و ‌فناپ‌تک از حوزه‌های فنی، فروش و تولید و معرفی هلدینگ فناپ و شرکت‌های زیرمجموعه با شرح توانمندی‌های مالی و اجرایی و ظرفیت‌های موجود شروع شد. پس از آن معرفی کامل شرکت فناپ تک برای بازدیدکنندگان انجام پذیرفت.

بازدید از کارخانه از سالن SMT شروع شد و توانمندی‌های فناپ‌تک در عمق داخلی‌سازی به تأیید بازدیدکنندگان رسید.

نکته مهم این بازدید، مشاهده سالن SMT و معرفی کامل دستگاه SMT جدید فناپ‌تک است که با به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا تجهیز شده است.

بازدیدکنندگان، پس از سالن SMT، از سالن‌های رول کاغذ حرارتی و تزریق پلاستیک که بدنه‌های مودم و مابقی دستگاه‌های شرکت، تولید می‌شود بازدید به عمل آوردند.

سپس بازدید از سالن تولید تجهیزات الکترونی با محوریت معرفی کامل خط تولید مودم انجام شد و بازدیدکنندگان از کلیه ایستگاه‌های کاری تولید مودم بازدید کردند.

در ادامه این بازدید یک‌روزه، تمامی خطوط تولید شامل خط تولید دستگاه‌های کارت‌خوان، تعمیرات، تولید صندوق فروشگاهی و … بازدید به عمل آمد.

حضور و بازدید شرکت ایرانسل از کارخانه فناپ‌تک و نگاه مثبت این اپراتور قطعاً گامی بزرگ در ارتقای توانمندی‌های این شرکت در تولید تجهیزات دیجیتال صنعت مخابرات علی‌الخصوص تجهیزات (CPE) است.

امید است در همکاری با شرکت ایرانسل، از سوی فناپ‌تک، گامی مؤثر در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی کشور برداشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.