راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آکادمی صرافی تبدیل منتشر کرد / معرفی مسیرهای موفقیت در معاملات کریپتویی در کتاب «استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال»

آکادمی صرافی تبدیل اولین کتاب استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی صرافی تبدیل، بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال جاری میلادی گرم‌تر از همیشه دنبال می‌شود و علاقه‌مندان بار دیگر به این بازار پرسود ولی درعین‌حال پرریسک روی آورده‌اند. در چنین شرایطی نیاز به آموزش کاربران برای ورود صحیح به بازار و پیشگیری از زیان‌های ناخواسته بیشتر احساس می‌شود.

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، یکی از صرافی‌های شناخته شده ارز دیجیتال داخلی دست به اقدام ارزشمندی زده است که می‌تواند مسیر ورود به بازار را برای معامله‌گران جدید بسیار آسان‌تر کند و حتی معامله‌گران باتجربه را نیز چند گام به جلو هدایت کند.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با انتشار کتاب الکترونیکی «استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال» مستقیماً به سراغ سرچشمه رفته است و مسیرهای موفقیت در معامله کریپتویی را از زبان افرادی بیان کرده است که خود اکنون بر فراز قله ایستاده‌اند.

این کتاب نفیس شامل بهترین استراتژ‌ی‌های معاملاتی موفق‌ترین معامله‌گران صرافی تبدیل است که در فرایندی دقیق و به صورت مستقیم به نقل از این تریدرهای قدرتمند به رشته تحریر درآمده است.


مجموعه‌ای از موفق‌ترین استراتژی‌های معاملاتی


فرایند تولید این کتاب شامل شناسایی و مصاحبه با برترین معامله‌گران صرافی ارز دیجیتال تبدیل بوده است. در این فرایند تیم مارکتینگ تبدیل در نشست‌هایی با موفق‌ترین تریدرهای این صرافی از آنها خواست بهترین و موفق‌ترین استراتژی‌های معاملاتی خود را با جزئیات کامل و در طی یک معامله کاملاً واقعی با خوانندگان به اشتراک بگذارند.

ارزش بالای این کتاب الکترونیکی در این است که تمامی این معاملات به شکل واقعی انجام شده است و شگردها و تکنیک‌ها به صورت کامل با توضیحاتی جامع در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد. 

 مزیت دیگر این کتاب خلاصه بودن و کوتاه بودن آن در عین جامع بودن است که باعث می‌شود بهترین سرنخ‌ها را برای ساخت استراتژی معاملاتی شخصی‌سازی‌شده خود با استفاده از تجربیات و دانش معامله‌گران موفق به دست آورید.

مدیر مارکتینگ تبدیل، شناسایی نیازهای کاربران و معامله‌گران ایرانی و پاسخ به پرسش‌ها و خواسته‌های آنها و ایجاد ارزش برای مخاطبین دنیای کریپتو را اولویت اول آکادمی تبدیل عنوان کرد و گفت: «بدون آموزش دقیق و اصولی نمی‌توانیم خواستار بزرگ‌تر شدن و عمیق‌تر شدن جامعه کریپتوی کشورمان باشیم. مهم‌ترین هدف ما کمک به هم‌وطنانمان در مسیر دستیابی به استقلال مالی از طریق اضافه کردن یک مسیر درآمدی جدید با آموزش‌هایی در سطح بین‌المللی است.»


ارائه بیش از ۶۳۰ بازار معاملاتی در تبدیل


تبدیل یکی از بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین صرافی‌های ایرانی است که با ارائه بیش از ۶۳۰ بازار معاملاتی مختلف حق انتخاب بالایی را به کاربران می‌دهد. این صرافی طی سال جاری امکانات بسیار مدرن و به‌روزی را اضافه کرده که تریدرها را تا حد بسیار زیادی از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز کرده است.

تبدیل اولین ارائه‌دهنده معاملات اهرم‌دار با امکان استفاده از اهرم ۱۰ است. همچنین استفاده از ربات‌های معامله‌گر هوش مصنوعی برای نوسان‌گیری خودکار و سبد برنده از جمله دیگر ویژگی‌های این صرافی است که بیشترین توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

 کتاب الکترونیکی رایگان استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید همین حالا از این لینک دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.