راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقش حیاتی گروه ملی انفورماتیک در اجرای قانون جدید بانک مرکزی

معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی بر نقش حیاتی گروه ملی انفورماتیک در اجرای قانون جدید بانک مرکزی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، یکتا اشرفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی در مجمع فوق‌العاده شرکت ملی انفورماتیک با اشاره به وظایف خطیری که در قانون جدید بانک مرکزی برای گروه ملی انفورماتیک در نظر گرفته شده است، گفت: «نگاه به توسعه فناوری اطلاعات، هوشمندسازی و نظارت‌های سیستمی در قانون جدید بانک مرکزی بسیار حائز اهمیت است و نقشی که گروه ملی انفورماتیک در اجرای این موضوع دارد، بسیار حیاتی است.»

وی به موضوع نظارت هوشمند اشاره و تصریح کرد: «بانک مرکزی بر نظارت به شبکه بانکی از طریق هوشمندسازی فرآیندها تأکید دارد. افزایش سرمایه کنونی شرکت ملی انفورماتیک نیز به‌عنوان بازیگر اصلی موضوع نظارت هوشمند، یک نیاز مُبرم است و با توجه به شاخص‌های بازدهی و رعایت نسبت سهامداری، بانک مرکزی با آن موافقت کرده است.»

مجمع فوق‌العاده شرکت ملی انفورماتیک با حضور اعضای هیئت‌مدیره، نمایندگان صاحبان سهام، بازرس قانونی و حسابرس مستقل برگزار شد و اعضا با افزایش سرمایه این شرکت موافقت کردند.

مجمع فوق‌العاده شرکت ملی انفورماتیک صبح روز شنبه (12 اسفندماه 1402) به ریاست یکتا اشرفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی و با حضور نمایندگان بانک‌های مرکزی، ملی ایران، صادرات ایران، صنعت و معدن و سایر سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت ملی انفورماتیک در محل این شرکت برگزار شد.

اعضای مجمع بعد از ارائه گزارش توجیهی افزایش سرمایه و برنامه کلان راهبردی گروه ملی انفورماتیک، با افزایش سرمایه شرکت ملی انفورماتیک از محل آورده نقدی و مطالبات حال‌شده موافقت کردند. بر این اساس و با تصویب اعضای مجمع، افزایش سرمایه شرکت ملی انفورماتیک از محل آورده نقدی و مطالبات حال‌شده به تصویب اعضای مجمع رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.