راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

 توسن‌آکادمی وبینار رایگان «آخرین مصاحبه شغلی» را برگزار می‌کند

 وبینار آموزشی «آخرین مصاحبه شغلی»، ۱۰ اسفندماه به‌ صورت رایگان توسط توسن‌آکادمی برگزار می‌شود.

توسن‌آکادمی یک مؤسسه آموزشی است که با برگزاری رویدادها و دوره‌های آموزشی به توسعه یادگیری، کسب تجربه و رشد فردی می‌پردازد. توسن‌آکادمی مهرماه سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توسن راه‌اندازی شده و مهم‌ترین مأموریتش، حمایت از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و کارجویان برای ورود به بازار کار است.

به گزارش روابط عمومی توسن‌آکادمی، در وبینار رایگان آخرین مصاحبه شغلی، اسوه اسماعیلی‌نژاد، استاد دانشگاه امیرکبیر و مشاور منابع انسانی به این پرسش که چطور در مصاحبه شغلی تأثیری ماندگار بگذاریم پاسخ می‌دهد و به موضوعاتی شامل «چه خطاهایی باعث می‌شود در مصاحبه شغلی رد شویم؟»، «در تعامل با مصاحبه‌کننده چه کنیم؟» و «چطور از پیشینه و توانایی‌هایمان اهرم بسازیم؟» می‌پردازد.

این دوره آموزشی آنلاین ویژه دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، کارجویان و علاقه‌مندان به حوزه جذب و استخدام برگزار می‌شود و با ارائه مثال‌های واقعی در این وبینار، فرصت مناسبی برای کسب موفقیت در مصاحبه‌های شغلی برای شرکت‌کنندگان به وجود می‌آید.

یادگیری نحوه ارائه پاسخ‌های مؤثر و جذاب به پرسش‌های استخدامی و ارائه بهترین روش‌های پاسخ‌دهی، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت مهارت مذاکره در کارجویان و شرکت‌کنندگان در این وبینار می‌شود و آنها را برای یک مصاحبه شغلی موفق آماده می‌کند.

وبینار آخرین مصاحبه شغلی، روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح از طریق پلتفرم ایسمینار برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این رویداد آموزشی آنلاین می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

1 دیدگاه
  1. محبوبه یاوری می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    امکان خضور در وبینار پنج شنبه ۱۰ اسفند را نداشتم
    امکان داره ویدیوی وبینار را داشته باشم ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.