راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم بیمه‌بازار معرفی کرد / سرویس جدید دریافت خسارت آسان

پلتفرم بیمه‌بازار خدمت جدیدی را معرفی کرده که روند دریافت خسارت را برای کاربران آسان‌تر و سریع‌تر کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه‌بازار، در دنیای ماشینی امروز تصادف خودرو اتفاقی تقریباً معمولی به شمار می‌رود. اگر صاحب خودرو هستید و در کلان‌شهرها زندگی می‌کنید و تاکنون تصادفی نداشته‌اید، تبریک می‌گوییم. شما یک راننده حرفه‌ای و خوش‌شانس هستید. اما اگر در دسته رانندگانی هستید که تجربه تصادف را داشته‌اند حتماً با پروسه طولانی دریافت خسارت بیمه آشنا هستید. این روند طولانی و دشوار دقیقاً پس از وقوع تصادف شروع می‌شود و تا زمان دریافت خسارت بیمه که بسته به شانس شما می‌تواند از چند هفته تا چند ماه طول بکشد، ادامه دارد.

پس از تصادف باید خودروی خود را برای ارزیابی میزان آسیب به شرکت ارائه‌دهنده بیمه‌تان ببرید که با توجه به میزان خسارت وارده به خودرو زمان‌بر و هزینه‌بر است. البته رفت‌وآمد به شرکت بیمه همین یک بار نیست و برای ارائه مدارک باید چندین و چند بار دیگر بیایید و بروید. در واقع برای گرفتن خسارت بیمه خود باید یک جفت کفش آهنین به پا کنید و کاغذبازی انجام دهید تا پس از مدتی طولانی خسارت خود را دریافت کنید.


بیمه‌بازار حامی خسارت‌دیده‌ها می‌شود


در این میان بیمه‌بازار سرویس جدیدی راه‌اندازی کرده که دریافت خسارت بیمه را برای شما آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. بدین‌ترتیب اگر بیمه خودروی خود را از بیمه‌بازار تهیه کنید، دیگر نیازی به نگرانی برای دریافت خسارت بیمه ندارید. این پلتفرم نه‌تنها پروسه دریافت خسارت را آسان‌تر کرده، بلکه تا زمانی که خسارت بیمه خود را بگیرید در کنار شماست.

 بیمه‌بازار سامانه مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که در آن می‌توانید قیمت انواع بیمه‌ها را از تمامی شرکت‌ها استعلام بگیرید و شرایط و پوشش آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا در نهایت بیمه مورد نظر خود را پیدا کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید. بیمه‌نامه شما در زمانی کوتاهی صادر شده و به نشانی مورد نظرتان ارسال می‌شود.


حفظ ارتباط با مشتری؛ شاهرگ حیاتی صنعت بیمه


علی جاوید، مدیرمحصول سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار با اشاره به این نکته که وقتی به بازار بیمه آنلاین نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که هرکدام از رقبای این بازار از طرق مختلف و با استفاده از استراتژی‌های مختلف در تلاش برای کسب سهم بازار هستند، گفت: «بیمه‌بازار هم از این قاعده مستثنا نیست و باتوجه‌به روند رشد بسیار سریع و مثبتی که از ابتدای سال 1402 تجربه کردیم، تصمیم گرفتیم استراتژی‌های نوآورانه‌ای برای افزایش سهم خود از بازار کلی اتخاذ کنیم.»

او ادامه داد: «در حالی که رقبای دیگر تمرکزشان را از روی بیمه برداشته و به سمت استراتژی‌های دیگر متمایل‌ شده‌اند، بیمه‌بازار همچنان روی بیمه متمرکز است. در حوزه بیمه‌های خودرویی متوجه نقطه‌ بکری از بازار شدیم؛ پلتفرم‌های آنلاین دیگر، بیمه را می‌فروشند و تا سال آینده با کاربر ارتباطی ندارند. در این صنعت ارتباط مستقیم با مشتری سالی یک‌بار اتفاق می‌افتد و این در حالی است که همراهی با کاربر در طی سال بسیار مهم و حیاتی است.»

جاوید در خصوص دلیل حائز اهمیت بودن حفظ ارتباط با مشتری طی سال در صنعت بیمه بیان کرد: «مارکتینگ یک شرکت بیمه باید به قدری خوب باشد که در ذهن مشتری برتر دیده شود تا کاربر سال آینده نیز دوباره همان شرکت بیمه‌ای را برای دریافت خدمات انتخاب کند. بدین‌ترتیب شرکت‌های بیمه‌ای برای حفظ مشتری باید یکسری خدمات اضافه بر سازمان به مشتریان خود بدهند.»

او همچنین خاطرنشان کرد که شرکت‌های بیمه‌ای علاوه‌بر فروش باید به مشتریان خود خدمات نیز ارائه دهند.


سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار از کجا آمد؟


مدیرمحصول سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار با اشاره به این موضوع که در سال 1402 گروه‌های کانونی برای تحقیقات بازار برگزار کردیم، گفت: «متوجه شدیم اکثر کاربران بیمه‌بازار و خریداران بیمه با شنیدن کلمه بیمه به یاد ضرر، زیان، خسارت، تصادف و جبران خسارت می‌افتند. تاکنون هیچ‌یک از بازیگران صنعت بیمه آنلاین وارد این حوزه نشده‌اند و خدماتی در این رابطه ارائه نمی‌دهند؛ بنابراین ورود به این حوزه از نظر استراتژیک برای ما بسیار جذاب بود.»

او ادامه داد: «بدین‌ترتیب علاوه‌بر خریدوفروش بیمه و صدور بیمه‌نامه به فکر ارائه خدمت و سرویس دیگری به مشتریان افتادیم و نام آن را سرویس مشاوره و پیگیری خسارت گذاشتیم. چهارچوب کلی این خدمت مشخص است و در آن به مشتریان بیمه‌بازار خدمات مشاوره و پیگیری خسارت ارائه می‌شود. نکته‌ حائز اهمیت در رابطه با خسارت این است که یک پلتفرم آنلاین هیچ‌گاه نباید در جایگاه یک شرکت بیمه قرار بگیرد. پرداخت خسارت برعهده شرکت بیمه است.»

جاوید قرار گرفتن یک پلتفرم آنلاین فعال در حوزه بیمه به جای یک شرکت بیمه‌ را اشتباهی استراتژیک خواند و اظهار کرد: «یک پلتفرم آنلاین باید در نقش یک تسهیلگر قرار گیرد و تنها به کاربر کمک کند تا آسان‌تر و با سرعت بیشتری خسارت خود را دریافت کند.»


سرویس جبران خدمات بیمه‌بازار در یک کلام


بیمه‌بازار در سرویس جدید جبران خسارت خود از ابتدا تا انتها در کنار شماست. تنها کافی است پس از تصادف با بیمه‌بازار تماس بگیرید و تصویر خودروی خسارت‌دیده را ارسال کنید تا میزان آسیب وارده توسط کارشناسان بیمه‌بازار ارزیابی شود. کارشناسان بیمه‌بازار خدمات مشاوره نیز به شما ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر در موقعیتی شک داشتید که پرداخت خسارت از جیب به نفع شماست یا خیر، تنها کافی است از مشاوران بیمه‌بازار بپرسید.

در صورتی که تصمیم گرفتید برای جبران خسارت از خدمات بیمه‌ای خود استفاده کنید با بیمه‌بازار تماس می‌گیرید و درخواست دریافت یا پرداخت بیمه را می‌دهید. کارشناسان بیمه‌بازار ارزیاب خسارت را به محل تصادف ارسال می‌کنند تا میزان آسیب وارده برآورد شود. در مرحله بعدی مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت را به صورت آنلاین بارگذاری می‌کنید تا خسارت به حساب زیان‌دیده واریز شود.


کمپین «تا آخرش باهاتیم» بیمه‌بازار


بیمه‌بازار در کمپین جدید خود به نام «تا آخرش باهاتیم» اعلام کرده کاربرانی که بیمه بدنه و بیمه ثالث خودرو را از این پلتفرم خریداری می‌کنند تا زمان دریافت خسارت از همراهی پلتفرم بیمه‌بازار بهره‌مند خواهند شد. این کمپین با هدف همراهی و مشاوره بیمه‌بازار برای سهولت در دریافت خسارت بیمه طراحی شده است.

طی کمپین «تا آخرش باهاتیم»، حتی افرادی که بیمه خودروی خود را از بیمه‌بازار تهیه نکرده‌اند نیز می‌توانند با ثبت اطلاعات خود در لندینگ صفحه کمپین بیمه‌بازار به صورت رایگان کد اشتراک مشاوره دریافت خسارت بگیرند تا در زمان تصادف از همراهی بیمه‌بازار بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.