راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره «تراکنش برنده» پرداخت الکترونیک پاسارگاد، بهمن‌ماه برگزار می‌شود

جشنواره «تراکنش برنده» جشنواره‌‌‌ای برای تمامی پذیرندگان دارای ترمینال فعال ازجمله پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی و اینترنتی است که دوره جدید خود را از بهمن‌ماه آغاز می‌کند.

پذیرندگان برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است نرم‌افزار سانیار را نصب کنند و به ازای هر تراکنش بیشتر نسبت به ماه قبل و هر یک میلیون تومان مبلغ بیشتر از ماه قبل، شانس قرعه‌کشی و برنده شدن برای جوایز نقدی را کسب کنند. در قرعه‌کشی این جشنواره به صدها پذیرنده به قید قرعه جایزه اهدا می‌شود.

گفتنی است سانیار، نرم‌افزار جامع پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که در راستای سهولت امور پذیرندگان و ارتباط آنلاین آنها با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به وجود آمده است. این نرم‌افزار با امکانات متعددی نظیر مشاهده تراکنش‌های روز جاری به‌ صورت آنلاین، مشاهده کارمزد تراکنش‌ها به‌ صورت تفکیک‌شده و به ازای هر تراکنش با ماشین حساب محاسبه کارمزد، خدمات پشتیبانی با ارتباط متنی و تصویری و مشاهده روند پیگیری درخواست‌های ثبت‌شده و پرداخت QR طراحی و پیاده‌سازی شده است. پذیرندگان می‌توانند با نصب این نرم‌افزار کنترل و مدیریت درگاه‌های پرداخت خود را به راحتی و در هر مکان و زمانی انجام دهند. 

علاقمندان می‌توانند برای مشاهده برندگان دوره‌های قبلی این جشنواره و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.