راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ملی انفورماتیک در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته فهرست ‌IMI اول شد

شرکت ملی انفورماتیک در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران IMI100 در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، سازمان مدیریت صنعتی در سال ۱۴۰۲ برای بیست‌وششمین سال متوالی شرکت‌های برتر ایران را رتبه‌بندی کرد. در این رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ و مؤثر در اقتصاد کشور طی همایشی که در روز جاری (دوم بهمن‌ماه سال جاری) برگزار شد، معرفی شدند.

همایش اعلام شرکت‌های برتر با حضور مقامات کشوری، مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ ایران، صاحب‌نظران اقتصادی و خبرگان صنعتی برگزار و در آن از شرکت‌های برتری که رتبه‌های ویژه‌ای کسب می‌کنند، تقدیر شد. 

رتبه‌بندی IMI-100 در سال نخست (۱۳۷۷) با رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران از نظر شاخص میزان فروش (درآمد) آغاز شد و در سال‌های بعد از آن، با توجه به استقبال خوب شرکت‌ها و برای پاسخگویی به درخواست آنها، به‌تدریج تعداد شرکت‌های فهرست به ۵۰۰ شرکت افزایش یافت. همچنین تعداد شاخص‌های مورد بررسی به ۳۳ شاخص رسید. 

مهم‌ترین اهداف رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، رتبه‌بندی شرکت‌ها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از نتایج رتبه‌بندی برای کمک به برنامه‌ریزی اقتصادی در کشور است. 

رتبه‌بندی‌های مشابه IMI-100 هم در سطح جهانی و هم در سطح منطقه‌ای و کشوری انجام می‌شود. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.