پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) بهعنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هماکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت میکند. این شرکت با حفظ استانداردهای بینالمللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد اکنون برای تکمیل نیروی انسانی خود در سه عنوان شغلی کاشناس معماری و تحلیل نرمافزار، کارشناس برنامهریزی و ارزیابی عملکرد و کارشناس Helpdesk استخدام میکند.
کاشناس معماری و تحلیل نرمافزار
شرح شغل:
- تحلیل نیازمندیهای سامانههای نرمافزاری
- تولید اسناد تحلیل و معماری
- مستندکردن فرایند تولید و استقرار نرمافزارها و بهروزرسانی آنها
- طراحی اجزای برنامههای کاربردی و پایهای و برنامهریزی برای کارکرد صحیح آنها
- تجمیع و گردآوری و تعیین پروتکلهای استاندارد در مورد ویژگیهای سامانههای نرمافزار
- یکپارچهسازی سیستمهای متعدد و تطبیق نیازهای تیمهای مختلف
- تست و تأیید عملکرد نرمافزار
شایستگی مورد نیاز:
- تسلط به تحلیل و طراحی نرمافزار
- تسلط به روالهای مهندسی نرمافزار، معماری نرمافزار
- تسلط به تولید مستندات استاندارد تحلیل، طراحی و معماری نرمافزار
- توانایی درک و شناخت نیازهای مشتریان، بانک و صنعت پرداخت و امکان تحلیل آن
- ترجیحاً دارای سابقه کار مفید در صنعت پرداخت
- دارای مدرک حداقل کارشناسی در یکی از رشتههای مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر
- توانایی تحلیل و پیادهسازی مدلها و الگوریتمهای پیچیده
- تجربه در برنامهنویسی
- دارای توانایی تفکر تحلیلی و سیستمی/ مهارت حل مسئله/ برقراری ارتباط مؤثر/ کار تیمی/ انعطافپذیری/ مدیریت زمان
مدرک تحصیلی مورد نیاز:
لیسانس نرمافزار
سابقه کار:
۵ سال
تسهیلات و مزایا:
- وام
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- دورههای آموزشی
- میانوعده
- بستهها و هدایای مناسبتی
کارشناس برنامهریزی و ارزیابی عملکرد
شرح شغل:
- برنامهریزی شاخصهای کلیدی ماهیانه محصولات بر اساس اهداف سالانه شرکت
- نظارت بر برنامهریزی فصلی محصولات بر اساس متد OKR
- برنامهریزی و کنترل پروژههای شرکت
- ارائه گزارش و داشبوردهای مدیریتی از عملکرد سازمان
- شناسایی و تعریف شاخصهای عملکردی محصولات
- عارضهیابی و ارائه پیشنهادات اصلاحی
شایستگی مورد نیاز:
- تسلط نسبی به اصول OKR
- تسلط نسبی به اصول مدیریت پروژه
- تسلط نسبی به شاخصهای عملیاتی
- دارای تفکر سیستمی و تحلیلی
- دارای روحیه کار تیمی
- دارای مهارتهای ارتباطی
- دارای روحیه نتیجهگرایی
مدرک تحصیلی مورد نیاز:
لیسانس مهندسی صنایع
سابقه کار:
۳ سال
تسهیلات و مزایا:
- وام
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- دورههای آموزشی
- میانوعده
- بستهها و هدایای مناسبتی
کارشناس Helpdesk
شرح شغل:
- انجام امور پسیو شبکه
- شناسایی و حل مشکلات نرمافزاری و سختافزاری
- پیگیری مستمر تیکتها و درخواستها تا حصول نتیجه و رفع مشکل کاربران
- نصب و عیبیابی انواع سختافزار (کامپیوتر، لپتاپ، پرینتر…)
شایستگی مورد نیاز:
- تسلط به تمام امور پسیو شبکه، کابلکشی، آرایش رک، نصب دوربین مداربسته، نصب داکت و ترانک و…
- تسلط به اسمبل سیستم
- آشنایی با Network+ و مفاهیم شبکه
- دارای روحیه کار تیمی
- توانایی اولویتبندی و مدیریت زمان
- روحیه پیگیری و نتیجهگرایی
مدرک تحصیلی مورد نیاز:
لیسانس نرمافزار
سابقه کار:
۲ سال
تسهیلات و مزایا:
- وام
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- دورههای آموزشی
- میانوعده
- بستهها و هدایای مناسبتی
متقاضیان موقعیتهای شغلی عنوانشده، میتوانند رزومه و درخواست شغلی خود را با درج عنوان شغلی مد نظر به آدرس ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال یا از طریق صفحه فرصتهای شغلی سایت شرکت اقدام کنند.