راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب «قانون بی‌قانونی» با همکاری باشگاه کتاب دیجی‌نکست بررسی می‌شود / روایتی جذاب و خواندنی از فرهنگ سازمانی شرکت نتفلیکس

جلسه نخست بررسی کتاب «قانون بی‌قانونی» با همکاری باشگاه کتاب دیجی‌نکست 24 دی‌ماه برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است جلسه دوم نیز فردا در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شود.

یکشنبه، ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۲، جلسه اول کتاب‌خوانی کتاب «قانون بی‌قانونی» که به همت انتشارات راه پرداخت منتشر شده، توسط باشگاه کتاب دیجی‌نکست برگزار شد. نشست باشگاه کتاب دیجی‌نکست روزهای یکشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کارخانه نوآوری آزادی، سوله دیجی‌نکست برگزار می‌شود. هدف از این نشست، ایجاد فرهنگ کتاب‌خوانی و گفت‌وگو درباره یک کتاب و انتقال تجربیات در آن حوزه و همچنین شبکه‌سازی بین فراگیران است.

بررسی کتاب «قانون بی‌قانونی» که روایتی جذاب و خواندنی از فرهنگ سازمانی شرکت نتفلیکس است، در دو جلسه برنامه‌ریزی شده است. جلسه اول آن در تاریخ ۲۴ دی‌ماه برگزار شد و دومین جلسه اول بهمن در کارخانه نوآوری آزادی، سوله دیجی‌نکست برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در دومین جلسه این رویداد از طریق این لینک ثبت‌نام کنند.


بررسی فرهنگ سازمانی شرکت‌های ایرانی


در جلسه اول این نشست، محسن روستا، بنیان‌گذار آهامو و هم‌بنیان‌گذار و مدیر منابع انسانی اکسپلوریا به بررسی بخشی از کتاب «قانون بی‌قانونی» پرداخت. موضوع «فرهنگ آزادی و مسئولیت‌پذیری»، بارزترین موضوع پرداخته‌شده در این جلسه بود. مواردی ازجمله استخدام یک کارمند مستعد به جای تعداد زیادی کارمند متوسط، دور کردن کارمندان با عملکرد ضعیف از محیط کار، ترویج اصل «دوری از خشنود کردن رئیس» در محیط کار، کنارگذاشتن قوانین مرخصی و فرایند دریافت تأییدیه برای هزینه‌ها و مسافرت‌ها، پرداخت بیشترین حقوق به کارکنان، اجتناب از سیستم‌های رتبه‌بندی، استفاده از بسته پاداش پایان کار به افرادی که باید سازمان را ترک کنند و دوری از کنترل در رهبری کارکنان ازجمله مواردی بودند که به‌عنوان گزاره‌های اصلی فرهنگ‌ سازمانی نتفلیکس در این جلسه به آنها پرداخته شد.  همچنین با مشارکت حضار این نشست، تجربیات شرکت‌های ایرانی در این زمینه به بحث گذاشته شد و فرهنگ سازمانی شرکت‌های ایرانی با گزاره‌های اصلی فرهنگ سازمانی شرکت نتفلیکس مورد بررسی قرار گرفت.

کتاب «قانون بی‌قانونی» از زمان انتشار مورد استقبال بسیاری از مخاطبان انتشارات راه پرداخت قرار گرفته و نسخه صوتی این کتاب نیز منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه راه پرداخت برای تهیه این کتاب اقدام کنند. همچنین جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، تعدادی از کتاب‌های راه پرداخت با تخفیف ۲۰درصدی به مخاطبان حضوری این رویداد ارائه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.