راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید فعالان بازار سرمایه از سایت تولید توسن‌تکنو

جمعی از فعالان بازار سرمایه روز دوشنبه، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با هماهنگی کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از سایت تولید شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با نماد تجاری «توسن‌تکنو» و نماد بورسی «فن‌افزار» واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، مهمانان ضمن بازدید از بخش‌های فنی و مهندسی، با محصولات مختلفی که در مرحله طراحی یا تولید انبوه قرار دارند، آشنا شدند. بازدیدکنندگان ضمن حضور در خط اصلی سایت تولید توسن‌تکنو، با فرایند تولید ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت الکترونیک آشنا شدند.

مدیران ارشد شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تحلیلگران بازار سرمایه، علاوه بر بازدید از خط تولید اصلی، از خط تولید آداپتور، واحدهای کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، تضمین کیفیت محصولات پس از تولید، انبارها و سالن‌های در حال احداث مجموعه نیز بازدید کردند.

بیش از پنج سال از راه‌اندازی سایت تولید شرکت توسن‌تکنو می‌گذرد و در این مدت، بالغ بر دو هزار میلیارد ریال برای راه‌اندازی این سایت سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده و سرمایه در گردش این پروژه نیز افزون بر ۲۵ میلیون دلار معادل شش هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است. در حال حاضر عمق تولید داخلی ماشین‌های بانکی ۵۸ درصد و عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند ۵۳ درصد است و پیش‌بینی می‌شود در سال آینده بر عمق تولید داخلی هر دو حوزه افزوده شود. ظرفیت خطوط تولید توسن‌تکنو بیش از ۴۲۴ هزار دستگاه است که شامل انواع پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند اندرویدی ثابت و سیار، صندوق‌های فروشگاهی هوشمند ابری و موارد دیگر است. در حال حاضر به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر در فرایند تولید محصولات این سایت نقش دارند.


درباره شرکت توسن‌تکنو


شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار» در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.