راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری پارت ارتباط آوا خبر داد / راه‌اندازی اپلیکیشن ارتباط با پایانه‌های فروشگاهی

مدیرعامل شرکت پارت ارتباط آوا از راه‌اندازی اپلیکیشن ارتباط با پایانه‌های فروشگاهی خبر داد و گفت: «تمامی کسانی که از کارت‌خوان‌های شرکت پارت ارتباط آوا استفاده می‌کنند، می‌توانند از اپلیکیشن ارتباط با پایانه‌های فروشگاهی استفاده کنند تا گردش حساب، تراکنش‌های کارت‌خوان و..‌. را مشاهده و مدیریت کنند.»

الهام عارف‌نیا، مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری پارت آوا محصولات نرم‌افزاری این شرکت را تشریح و اظهار کرد: «شرکت پارت ارتباط آوا از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود در زمینه توسعه نرم‌افزار را با برند مورفان در حوزه ترمینال‌های اندرویدی و ترمینال‌های اینوکس شروع کرد. پس از این، سرویس‌ها و ارزش افزوده‌های متعددی همچون کتابخانه پرداخت و سوئیچ‌های متعدد اپلیکیشن‌های پرداخت به خدمات پارت آوا اضافه و پیاده‌سازی شد.»

او در ادامه بیان کرد: «از سال ۱۴۰۱ نمایندگی انحصاری برند پکس ازجمله برندهای مطرح در حوزه کارت‌خوان را دریافت کردیم. با گسترش فعالیت و خدمات پارت ارتباط آوا تصمیم گرفتیم یک شرکت نرم‌افزاری مستقل تأسیس کنیم و تمامی فعالیت‌‌های نرم‌افزاری را به این شرکت منتقل کردیم و شرکت نرم‌افزاری پارت آوا تأسیس شد.»

عارف‌نیا در ادامه فعالیت‌های شرکت نرم‌افزاری پارت آوا را تشریح کرد و گفت: «شرکت پارت ارتباط آوا مدل‌های مختلفی کارت‌خوان دارد؛ ترمینال لینوکسی و اندرویدی همچون کارت‌خوان موبایل با پرینتر و بدون پرینتر یکی از این مدل‌هاست. در برند پکس نیز ترمینال‌هایی با سیستم‌عامل مانیتور و اندرویدی داریم.»

طبق گفته مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری پارت ارتباط آوا، یکی از قابلیت‌های این شرکت این است که رنگ، فیچرها و قابلیت‌های زیرساختی محصولات خود را متناسب با نیاز مشتری ارائه می‌دهد. پرداخت الکترونیک سداد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، پرداخت نوین و پرداخت الکترونیک سپهر ازجمله مشتریان شرکت پارت آوا هستند.

عارف‌نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود از راه‌اندازی کتابخانه پرداخت بر پایانه‌های اندرویدی خبر داد و گفت: «این کتابخانه می‌تواند به سوئیچ‌های پی‌اس‌پی وصل شود و تراکنش‌های پرداختی آن را انجام دهد. هر اپلیکیشن اندرویدی می‌تواند به کتابخانه پرداخت متصل شود و تراکنش‌های خود را انجام دهد.»

مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری پارت آوا از راه‌اندازی اپلیکیشن ارتباط با پایانه‌های فروشگاهی خبر داد و گفت: «تمامی کسانی که از کارت‌خوان‌های شرکت پارت ارتباط آوا استفاده می‌کنند، می‌توانند از  اپلیکیشن ارتباط با پایانه‌های فروشگاهی استفاده کنند تا گردش حساب، تراکنش‌های کارت‌خوان و..‌. را مشاهده و مدیریت کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.