راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سجاد حسن‌زاده از برنامه‌های فرهاد اکسچنج هم‌زمان با حضور در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / رونمایی از UI و پلتفرم معاملاتی جدید

فرهاد اکسچنج هم‌زمان با رویداد ۹ ژانویه از UI و پلتفرم معاملاتی جدیدش که روی وب‌سایت این صرافی راه‌اندازه شده، رونمایی کرد. در گفت‌وگو با سجاد حسن‌زاده، مدیر محصول فرهاد اکسچنج، از دلایل حضورشان در رویداد ۹ ژانویه پرسیدیم و نیز گزارشی تصویری از حضور این شرکت در این رویداد تهیه کردیم.

فرهاد اکسچنج یکی از صرافی‌های رمزارز کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده و در حال حاضر امکانات گوناگونی را برای خریدوفروش انواع رمزارزها به کاربرانش ارائه می‌دهد.

سجاد حسن‌زاده با اشاره به هدف این صرافی از حضور در رویداد ۹ ژانویه توضیح داد: «فرهاد اکسچنج با توجه به سابقه حضورش در بازار، افزایش تعامل با اکوسیستم رمزارز در ایران و نشر آگاهی برای مخاطبان را هدف خود از حضور در این رویداد می‌داند.»

او ادامه داد: «از دیگر برنامه‌های فرهاد اکسچنج در رویداد ۹ ژانویه، برگزاری کارگاهی برای معرفی فیچر‌های جدید این صرافی است. تغییر دامنه، راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی و UI جدید ازجمله اقداماتی است که فرهاد اکسچنج به‌تازگی انجام داده و قصد دارد آنها را برای کاربران تشریح کند.»

بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه فرهاد اکسچنج در سالن همایش‌های کتابخانه ملی، مهمان این صرافی باشند و با سرویس‌های آنها بیشتر آشنا شوند.

مدیر محصول فرهاد اکسچنج فرهنگ‌سازی و اهمیت آموزش، معرفی کسب‌وکارهای رمزارز به عموم افراد و تأکید بر موضوع رگولاتوری را سه موضوع مهمی می‌داند که لازم است در رویداد ۹ ژانویه در کانون توجه قرار گیرند تا پویایی و استمرار کسب‌وکارها تأمین و حفظ شود و از صرافی‌های رمزارز فقط به‌عنوان یک درگاه استفاده نشود و تعداد تریدرها افزایش یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.