راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صالح خواجه‌دلویی از برنامه‌های هیتوبیت هم‌زمان با حضور در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / رونمایی از راهکارهای سازمانی هیتوبیت

هیتوبیت هم‌زمان با رویداد ۹ ژانویه از مسیر جدید کسب‌و‌کاری‌اش با نام «هیتوبیت بیزینس» (خدمات سازمانی رمزارزی) رونمایی کرد. تلاش هیتوبیت برگرفته از ۱۳ سال تجربه در گروه شرکت‌های تجارت الکترونیک اول در حوزه خدمات سازمانی بوده و سعی کرده در این مسیر راهکارهای سازمانی‌اش را برای صنایع مختلف شخصی‌سازی و ارائه کند. در گفت‌وگو با صالح خواجه‌دلویی، مدیرعامل هیتوبیت از حضورشان در رویداد ۹ ژانویه پرسیدیم. همچنین گزارش تصویری حضور این شرکت در این رویداد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

صالح خواجه‌دلویی، با اشاره به راهکارهای سازمانی هیتوبیت گفت: «هیتوبیت سعی کرده نیاز کاربران و ویژگی‌های آنها را به‌دقت بررسی کند و آنها را در نظر بگیرد و با توجه ‌به این موارد راهکارها و خدماتی ارائه کند که از طریق آنها شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانند از مزایا و فواید بلاکچین و رمزارز بیشترین بهره را ببرند و همچنین تعامل و همکاری دوطرفه و پایداری ایجاد شود که توسعه هر دو مجموعه را به دنبال داشته باشد.»

او با اشاره به ارزش‌های هیتوبیت ادامه داد: «از آنجایی ‌که مأموریت هیتوبیت تسهیل روند استفاده از رمزارزهاست، ما سعی کرده‌ایم راهکارهای سازمانی را در فرایندی ساده، سریع و بهینه پیاده‌سازی کنیم و در اختیار شرکت‌ها قرار دهیم. هیتوبیت همواره تلاش کرده نوآوری و فناوری را سرلوحه کارش قرار دهد. از همین رو، با بررسی خدمات سازمانی رمزارزی بهترین صرافی‌ها و مجموعه‌ها در دنیا، استراتژی Best Practices را در پیش گرفته و کوشیده پس از مطالعه بازار و نیازسنجی سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهای ایرانی، راهکارهای سازمانی‌اش را ارائه کند. در این مسیر هیتوبیت ارزش‌هایی نظیر نوآوری، اعتماد، کاربرمحوری، شفافیت و تعهد را سرلوحه ارائه سرویس‌های سازمانی‌اش قرار داده است.»

به گفته خواجه‌دلویی، خدمات سازمانی هیتوبیت شامل تأمین تتر، راهکارهای متنوع سرمایه‌گذاری و کسب درآمد، پرداخت رمزارزی، نسخه White Label و بحث API است. همچنین راهکارهای تخصصی این صرافی برای صنایع مختلف عبارت است از: خدمات مالی و سرمایه‌گذاری، بازرگانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری و مهاجرتی، استخراج‌کنندگان رمزارز، پتروشیمی و پالایشگاهی، کسب‌و‌کارهای اینترنتی و خرده‌فروشی به‌صورت شخصی‌سازی‌شده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.