راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هدف نوبیتکس از حضور در رویداد 9 ژانویه / رویداد 9 ژانویه؛ فرصتی برای ارائه سرویس‌های جدید نوبیتکس

سومین دوره از رویداد 9 ژانویه 19 و 20 دی‌ماه برگزار خواهد شد و صرافی نوبیتکس هم یکی از حامیان آن است. این صرافی، حضور در رویداد 9 ژانویه را از جهت توسعه و ارائه سرویس‌های جدید، انتقال تجربه و گردش اطلاعات تأثیرگذار می‌داند.

کمتر از ۱۰ روز دیگر تا برگزاری سومین رویداد ۹ ژانویه باقی مانده؛ در این رویداد، علاوه بر سخنرانی‌‌ و پنل‌های تخصصی، بخش‌های دیگری ازجمله نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی و کارگاه‌های آموزشی وجود دارد. رویداد نهم ژانویه با حضور مدیران و فعالان صنعت رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال و دیگر صنایع مرتبط ازجمله سرمایه‌گذاری، مشاوره و بازارهای مالی برگزار می‌شود.

صرافی نوبیتکس یکی از حامیان رویداد 9 ژانویه است. این صرافی، حضور در رویدادهای تخصصی را فرصتی برای همکاری و گفت‌وگو بین بازیگران مختلف این حوزه می‌داند و معتقد است که می‌توان در کنار هم ارزش‌های بیشتری خلق کرد و خدمات متنوع‌تری ارائه داد و حمایت از رویدادهایی که فضای تعامل و همکاری و انتقال دانش بین متخصصین این حوزه را فراهم می‌کند، مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ای است.

تغییر و تحول در عرصه بلاکچین بسیار سریع است و تیم نوبیتکس اعتقاد دارد حضور در چنین رویدادهایی برای توسعه و ارائه سرویس‌های جدید، انتقال تجربه و گردش اطلاعات مؤثر است.

طبق این گزارش، مدیران ارشد نوبیتکس با حضور در پنل‌ها، به بحث و گفت‌وگو در مورد موضوعات کلان مرتبط با اکوسیستم رمزارزی ایران می‌پردازند. همچنین، متخصصان تیم بلاکچین و فنی نوبیتکس با حضور در کارگاه‌های رویداد به انتقال تجربیات و دانش خود می‌پردازند و در نهایت اینکه تیم روابط‌ عمومی نوبیتکس از ظرفیت خود در همکاری با تیم رسانه‌ای برگزارکننده رویداد، برای گسترش آگاهی و انعکاس بهتر اخبار رویداد استفاده می‌کند.

علاوه بر این، نوبیتکس به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت رمزارز در ایران، راهکارهایی برای بهبود خدمات و ارزش‌آفرینی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین سعی می‌کند از ظرفیت چهره‌های مستعد این حوزه برای توسعه محصولات خود استفاده کند.

شنیدن دغدغه‌ها و نظرات تخصصی هم در قالب این رویداد در بهبود خدمات نوبیتکس و توسعه اکوسیستم رمزارز در ایران مؤثر است. همچنین، گسترش آگاهی و شناساندن ظرفیت‌های این حوزه به کاربران و نهادهای تصمیم‌گیر می‌تواند زمینه‌ساز رشد و استفاده از فرصت‌ها باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.