راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور قانون‌گذاران، بلاگرها و دانشگاهی‌ها در رویداد نهم ژانویه / فرصت طلایی دیدار و شبکه‌‌سازی فراهم است

دیدار و گفت‌وگو با مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه رمزارز می‌تواند به تبادل نظر و شناخت بهتر اکوسیستم نوظهور رمزارز و دارایی دیجیتال در ایران کمک کند و دید وسیعی برای برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به علاقه‌مندان این حوزه بدهد؛ فرایندی که بستر آن با سومین رویداد سالانه رمزارز که با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال ایران در ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار خواهد شد، فراهم می‌شود.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در نظر دارد 19 و 20 دی‌ماه سال جاری سومین دوره رویداد ۹ ژانویه را با حضور مدیران و فعالان صنعت رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال و دیگر صنایع مرتبط ازجمله سرمایه‌گذاری، مشاوره و بازارهای مالی برگزار کند. رویدادی که قصد دارد با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز، فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد. نمایشگاه، کنفرانس، کارگاه، شبکه‌سازی و کاریابی از بخش‌های رویداد دوروزه ۹ ژانویه ۲۰۲۴ خواهد بود. این رویداد با حضور افرادی برگزار خواهد شد که فرصت دیدار و گفت‌وگو با آنها کمتر پیش می‌آید.


ارتقای سطح آگاهی با دیدار مدیران ارشد کسب‌وکار، فنی و منابع انسانی


رویداد نهم ژانویه فرصت مناسبی برای دیدار و شبکه‌سازی با مدیران ارشد کسب‌وکارهای حوزه رمزارز ایرانی است و شرایط مناسبی برای شنیدن مسیری که این افراد طی کردند و چالش‌هایی که از سر گذراندند فراهم می‌کند و دریچه جدیدی به روی علاقه‌مندانی می‌گشاید که می‌خواهند در این مسیر گام بردارند.

 مدیران فنی و توسعه کسب‌وکار صرافی‌های رمزارزی در ایران از دیگر شرکت‌کنندگان رویداد ۹ ژانویه محسوب می‌شوند که می‌توانند با تشریح مسائل فنی حوزه ارزهای دیجیتال به ارتقای سطح آگاهی شرکت‌کنندگان کمک کنند. در این میان حضور و دیدار با مدیران منابع انسانی صرافی‌ها و شرکت‌های رمزارزی و بلاکچینی می‌تواند به تقویت بخش منابع انسانی که یکی از مهم‌ترین پارامترها برای حفظ و ماندگاری نیروی انسانی در حوزه ارزهای دیجیتال است یاری رساند.

نقش استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه روزبه‌روز پررنگ‌تر می‌شود و ایده گرفتن از این شرکت‌ها می‌تواند سکوی پیشرفتی برای افرادی باشد که مایل هستند کارآفرینی کنند. بر این اساس دیدار و شبکه‌سازی با مدیران استارتاپ‌های فعال در حوزه بلاکچین که در رویداد نهم ژانویه حضور خواهند یافت دریچه‌های جدیدی برای علاقه‌مندان به کارآفرینی در حوزه رمزارز باز می‌کند.


آشنایی با قانون‌گذاری و شناخت بورس با دیدار قانون‌گذاران و مدیران بازار سرمایه


افراد تأثیرگذار در بخش تنظیم‌گری دولت و مجلس، مؤسسات و مراکز پژوهشی و قانون‌گذاری، مدیران و سیاست‌گذاران اقتصاد نوآوری و مدیران حوزه فناوری اطلاعات از دیگر گروه‌هایی هستند که در رویداد ۹ ژانویه شرکت می‌کنند و حضور این افراد که کم‌تر در دسترس هستند، فرصت مناسبی برای طرح نظرات کارشناسی، پیشنهادات و انتقادات فراهم می‌کند.

دیدار و گفت‌وگو با مدیران و فعالان بازار سرمایه در رویداد نهم ژانویه با توجه به گستردگی این بازار در کشور و اهمیت آن، باعث شناخت بیشتر بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری به دور از هیجان در این بازار خواهد شد.


شناخت نگاه آکادمیک و شبکه‌های اجتماعی با دیدار صاحب‌نظران دانشگاهی و بلاگرها


همچنین حضور اقتصاددانان و صاحب‌نظران دانشگاهی حوزه پول و ارز در رویداد ۹ ژانویه باعث می‌شود زمینه برای ارائه نظرات آکادمیک فراهم شود و مسائل اقتصادی از نگاه کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

چهره‌های تأثیرگذار صنفی، بلاگرها و افراد تأثیرگذار در توسعه ادبیات و مارکت رمزارز در ایران از دیگر حاضرین رویداد ۹ ژانویه خواهند بود. با توجه به اینکه فرصت دیدار با چنین افرادی کم‌تر فراهم می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این رویداد از اهمیت نقش شبکه‌های اجتماعی در شناخت دنیای رمزارزها باخبر شوند.

برای فعالیت در حوزه رمزارز شناخت سخت‌افزارهای این صنعت اهمیت ویژه‌ای دارد و دیدار با تأمین‌کنندگان سخت‌افزارها به انتخاب درست و معقول کمک خواهد کرد. از سوی دیگر متخصصان فنی این حوزه ازجمله مدیران محصول، کارشناسان و مدیران حوزه امنیتی و نظارتی و برنامه‌نویسان باعث درک بهتر نرم‌افزار حوزه رمزارز خواهد شد.

دیدار و گفت‌وگوی فعالان حوزه آموزش مالی و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی با یکدیگر به تبادل دانش منجر خواهد شد که ارتقای آگاهی و دانش را در پی خواهد داشت.

چهره‌های کسب‌وکاری حوزه فناوری‌های مالی، مدیران و بنیان‌گذاران کارگزاری‌ها، پرداخت‌یاری‌ها، صرافی‌ها، سکوهای تبادل رمزارزی، علاقه‌مندان و چهره‌های کسب‌وکاری بازارهای نوظهور همچون ان‌اف‌تی، دیفای، دائو و… و کسب‌وکارهای حوزه سرمایه‌گذاری، مشاوره و مدیریت ثروت و… از دیگر شرکت‌کنندگان این رویداد به شمار می‌روند.

رویداد ۹ ژانویه ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.