راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمزه آقابابایی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات نگاه شد

شنیده‌‌ها حاکی از آن است که حمزه آقابابایی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات نگاه شده است. طبق اخبار رسیده، آقابابایی هفته گذشته از مدیرعاملی پرداخت الکترونیک سپهر استعفا داده است.

حمزه آقابابایی دانش‌آموخته دکترای مدیریت و یکی از مدیران جوان صنعت پرداخت است. آقابابایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۹ و از صنعت تلکام آغاز کرد. مدیریت پروژه‌های مختلف مخابراتی و تجاری‌سازی محصولات نوآورانه ازجمله فعالیت‌های او تا سال ۱۳۹۶ بوده است.

آقابابایی اواخر سال ۱۳۹۶ با ورود به صنعت پرداخت به‌عنوان مدیر تحقیقات و توسعه بازار، وارد شرکت فن‌آوا کارت شد و تا آبان‌ماه ۱۳۹۸ با طراحی مدل رشد کسب‌وکار، تدوین استراتژی، ارائه طرح‌های اثربخش با هدف افزایش درآمد و سودآوری به ایفای نقش پرداخت و این همکاری از آبان‌ماه ۱۳۹۸ تا شهریورماه ۱۴۰۰ در سمت معاونت توسعه کسب‌وکار ادامه یافت.

پس از آن مدتی کوتاه به‌عنوان عضو موظف هیئت‌مدیره شرکت توسعه تجارت زرفام کیش زیرمجموعه بنیاد علوی و در حوزه کارآفرینی فناورانه فعالیت کرد. سپس در دی‌ماه 1400 به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت طوبی امید راهبر (شرکت TSP هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر) فعالیت داشت و پس از آن در خردادماه 1401 سکان مدیرعاملی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر (شرکت PSP وابسته به بانک صادرات) را به دست گرفت و اکنون نیز هدایت هلدینگ فناوری اطلاعات نگاه را در دست گرفته است.

هلدینگ فناوری نگاه بازوی فناوری بانک کارآفرین است که در سال ۱۳۹۹ با هدف ایجاد تحول در خدمات و محصولات بانک و شرکت‌های زیرمجموعه آن تأسیس شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.