راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور مجموعه اول‌پرداخت در نمایشگاه آیتکس شیراز / رونمایی از پنل کاربری جدید اول‌پرداخت

مجموعه اول‌پرداخت با حضور در نمایشگاه آیتکس شیراز، خدمات خود را به مراجعه‌کنندگان معرفی و از پنل کاربری جدید اول‌پرداخت رونمایی کرد. همچنین بازدیدکنندگان از غرفه اول‌پرداخت در نمایشگاه آیتکس شیراز، ضمن دریافت پک هدیه و پذیرایی، بروشورهای مربوط به خدمات مجموعه اول‌پرداخت را دریافت می‌کردند و می‌توانستند سؤالات خود را با کارشناسان فروش و پشتیبانی مطرح کنند.

در این نمایشگاه، افراد مبتدی نیز با مفهوم و روش‌های پرداخت‌های ارزی آشنا شدند. علاوه بر این، با حضور اول‌پرداخت در آیتکس، سایت خبری اول‌نیوز و سایت خریدوفروش ارز دیجیتال ارزی‌لند، از سایت‌های زیرمجموعه اول‌پرداخت به کاربران معرفی شد. کارشناسان اول‌پرداخت در نمایشگاه آیتکس شیراز، خدمات مجموعه اول‌پرداخت را به صورت کامل به کاربران معرفی کرده و از پنل کاربری جدید اول‌پرداخت رونمایی کردند.

در روزهای برگزاری نمایشگاه آیتکس شیراز، بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با مفهوم ووچر، می‌توانستند در قرعه‌کشی 10 ووچر پرفکت‌مانی 50دلاری مجموعه اول‌پرداخت نیز شرکت کنند. کارشناسان پشتیبانی امکان ثبت‌نام و احراز هویت در وب‌سایت را نیز برای مراجعه‌کنندگان به غرفه اول‌پرداخت فراهم کرده بودند. دکتر قادری، نماینده محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی در روز دوم نمایشگاه آیتکس شیراز، ضمن بازدید از غرفه اول‌پرداخت در جریان مشکلات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزی قرار گرفت.

در روز پایانی نمایشگاه آیتکس نیز غرفه اول‌پرداخت میزبان علیرضا پاک‌فطرت، یکی دیگر از نمایندگان شهر شیراز در مجلس شورای اسلامی بود. در این دیدار، علیرضا جاوید، بنیانگذار این شرکت با شرح مسئله رگولاتوری شرکت‌هایی نظیر اول‌پرداخت، اذعان کرد که حضور چنین شرکت‌هایی در ایران نه‌تنها باعث هدر‌رفت سرمایه و خروج ارز از کشور نمی‌شود، بلکه با کمک به جامعه فریلنسرهای کشور باعث ارزآوری و تولید سرمایه نیز می‌شود.

علیرضا پاک‌فطرت همچنین با طرح سؤال درباره نظارت بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی کشور، خواستار شفافیت در سازوکار قانونی این شرکت‌ها شد. بنیانگذار اول‌پرداخت در پاسخ به این سؤال تأکید کرد که تمامی موارد به صورت شفاف و روشن در اختیار نهادهای نظارتی قرار گرفته و اول‌پرداخت نیز از این موضوع استقبال می‌کند.

جاوید در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با نماینده شهر شیراز عنوان کرد که هرچند استان فارس از گذشته در رشد و ایجاد کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ پیشرو بوده، اما متأسفانه در بحث رمزارز و بلاکچین از سایر استان‌های کشور بسیار عقب افتاده و نیاز به ارتقای سطح دانش درباره پدیده ارزهای رمز پایه در استان به‌شدت احساس می‌شود.

طبق این گزارش، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات با عنوان آیتکس از ۲۱ تا ۲۴ آذرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.