راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت تارا در نمایشگاه ایران ریتیل‌شو

شرکت توسعه تجارت تارا، یکی از بازیگران صنعت لندتک است که با دو سخنرانی تخصصی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران ریتیل‌شو» حضور دارد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته از دوم تا پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با حضور تارا برگزار می‌شود.

تارا روز دوشنبه ۴ دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ نشستی تحت عنوان «تارا؛ راهکاری برای فروش بیشتر، مسیری برای رفاه کارمندان» با حضور امین حسینی، مدیر توسعه کسب‌و‌کار تارا و رضا معینیان، مدیر فروش تارا برگزار می‌کند. همچنین سه‌شنبه ۵ دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ در سخنرانی‌ای توسط آرین افشار به موضوع تجارت الکترونیک (گذشته، حال، آینده) می‌پردازد.

تارا به‌عنوان سرویس دریافت و پرداخت اعتباری، با دو گروه «فروشندگان کالا و خدمات» و «سازمان‌ها و شرکت‌های دریافت‌کننده اعتبار خرید» همکاری هم‌زمان دارد. به این ترتیب حضور تارا و البته شرکت افراد و سازمان‌ها‌ در این نمایشگاه قدمی مؤثر در مسیر راهکارهای نوین فروش خواهد بود.

نمایشگاه ایران ریتیل‌شو از دوم الی پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می­‌شود و شرکت تارا در سالن شماره ۳۸، غرفه شماره N3 و N4 میزبان بازدیدکنندگان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.