راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت یاس ارغوانی سه مناقصه عمومی برگزار می‌کند / برچسب شبرنگ، کابل و تبدیل دستگاه­‌های پایانه فروشگاهی و آداپتور دستگاه پایانه‌های فروشگاهی

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی (سهامی خاص) در نظر دارد از بین شرکت‌های واجد شرایط جهت خرید آداپتور دستگاه پایانه‌های فروشگاهی و همچنین کابل و تبدیل دستگاه­‌های پایانه فروشگاهی از طریق برگزاری مناقصه عمومی دومرحله‌ای پیمانکار انتخاب کند. این شرکت همچنین در نظر دارد مناقصه‌ای عمومی برای انتخاب پیمانکار به جهت تأمین تعدادی برچسب شبرنگ نیز برگزار کند.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، این مجموعه از شرکت‌هایی که آمادگی و توانایی انجام موضوع مناقصه‌‌ را داشته و دارای سوابق و تجربیات مؤثر و مرتبط هستند، دعوت می‌کند از تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ با توجه به شرایط ذیل جهت دریافت اسناد مناقصه به شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی مراجعه کنند.

متقاضیان می‌توانند با ارائه فیش واریزی به مبلغ یک میلیون ریال به حساب شماره ۴۱۰۰۰۰۰۰۲۳ به نام شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی نزد بانک ملت و با هماهنگی قبلی به آدرس تهران، پاسداران، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، کوچه نارنجستان ششم، پلاک ۷، دبیرخانه کمیسیون معاملات، (شماره تماس ۲۳۷۵۲۲۲۲) مراجعه کرده و اسناد مناقصه را دریافت کنند. مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات از ۲۰ آذر تا ساعت ۱۶ مورخ ۲۵ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.