راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان / هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی برگزار می‌شود

هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. این جشنواره به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهر اصفهان و در دو بخش مسابقه‌ای «طراحان کسب‌وکار» و «فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فن‌آفرینی (نوپا و رشدیافته)» برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی شناسایی توانمندی، مذاکرات سرمایه‌گذاری و تقدیر از برترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور عنوان شده است.

قاسم مصلحی، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان درباره این جشنواره گفت: «در بخش طراحان کسب‌وکار، شرکت‌کنندگان باید یک تیم با ماهیت حقوقی داشته باشند و علاوه بر ارائه امکان‌سنجی دقیق و کامل طرح، حداقل نمونه محصول یا MVP نیز ارائه دهند.»

او در ادامه عنوان کرد: «در بخش فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فن‌آفرینی نیز لازم است شرکت‌کنندگان شخصیت حقوقی ثبت‌شده با حداقل ۵۱ درصد از سهام متعلق به بخش خصوصی را داشته باشند و تولید و تجاری‌سازی محصول مبتنی بر فناوری را آغاز کرده باشند.»

علاقه‌مندان به حضور در جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری آثار خود را به سامانه اینترنتی جشنواره ارسال کرده و در این رویداد ملی شرکت کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام و آپارات جشنواره مراجعه کنند.

لازم به ذکر است جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی به‌عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر وزارت علوم، هرساله با هدف تشویق به فرهنگ کارآفرینی و امیدآفرینی برای فناوران و فن‌آفرینان به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری» برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.