راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد 9 ژانویه با ساختاری جدید و در دو روز برگزار می‌شود / اضافه شدن بخش‌های جدید ازجمله جایزه، کاریابی و نمایشگاه

بنا به اعلام کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، سومین دوره رویداد 9 ژانویه، ساختار متفاوت از سال‌‎های گذشته دارد و بخش‌های جدیدی ازجمله نمایشگاه،‌ کارگاه، کاریابی، جایزه و… به آن اضافه شده است. بخش کنفرانس و شبکه‌سازی این رویداد مانند سا‌ل‌های گذشته برگزار می‌شود، اما با موضوعات و سخنران‌های بیشتر.

محتوایی که در سالن اصلی رویداد طی دو روز ارائه خواهد شد‌، مسائل و اولویت‌های مختلف این اکوسیستم را از دریچه نگاه کارشناسی و آسیب‌شناسانه بررسی و فرصت‌ها و تهدیدهای مختلف این فضا را پیش روی مخاطبان و ذینفعان رویداد قرار می‌دهد. همچنین با حضور بیش از ۵۰ مهمان و سخنران و پنلیست، بیش از ۲۰ ساعت محتوای کارشناسی هم ارائه خواهد شد.

هم‌زمان با سخنرانی‌ها، قرار است برای اولین‌بار، در سایر سالن‌ها کارگاه‌هایی با هدف بررسی امکان‌های مالی و کسب‌وکاری برای سرمایه‌گذاران خرد، سرمایه‌گذاران نهادی، آموزش رفتار و تصمیم‌سازی درست در بازارهای پرریسک، معرفی پروژه‌های جذاب اکوسیستم رمزارز دنیا برپا شود.

از این رو کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار اعلام کرده با در نظر گرفتن این حجم از محتوا و برنامه‌های متنوع ازجمله کارگاه‌های تخصصی و بخش نمایشگاه، ضروری بود که رویداد طی دو روز برگزار شود.


جریانی از محتوا و شبکه‌سازی‌ در ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه


نمایشگاه و کاریابی هم دو بخش دیگر جدید رویداد دوروزه 9 ژانویه هستند که از یک‌سو محصولات و خدمات کسب‌وکارهای مختلف رمزارزی و بلاکچینی کشور را میزبانی می‌کنند و از سمتی دیگر به‌واسطه میز‌های کاریابی و فضای اختصاصی امکان تعامل مستقیم با نیروی انسانی را برای جذب و استخدام فراهم خواهد کرد.

جایزه و شبکه‌سازی هم از دیگر برنامه‌های رویداد 9 ژانویه هستند که در نتیجه آنها قرار است از محصولات و خدمات و چهره‌های شاخص کسب‌وکارها و کامیونیتی رمزارز و بلاکچین تقدیر شود. همچنین قرار است نشست‌های B2B و لانژ‌های VIP، گپ‌وگفت و شبکه‌سازی در فضاهای اختصاصی و عمومی برای شبکه‌سازی برقرار شود.

از آنجا که رویداد 9 ژانویه میزبان بخش‌های مذکور در کنار بیش از 20 ساعت بررسی موضوعات مختلف است، برگزاری رویداد در یک روز نمی‌تواند زمان‌بندی مناسبی برای تیم‌ها، کسب‌وکارها، سخنرانان و… ایجاد کند.

بررسی دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در طول یک سال گذشته، داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد، تغییرات حوزه بلاکچین و رمزارزها، اهمیت کامیونیتی در توسعه اکوسیستم رمزارزی، سرمایه‌گذاران خرد و نقش آنها در اکوسیستم‌های تازه مالی، صنعت مدیریت دارایی و بازار رمزارزها، ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران، نوآوری‌ها و فناوری‌های مالی و آینده‌ای که صنعت مالی غیرمتمرکز رقم خواهد زد، دستاوردها و شکست‌های پول بانک مرکزی، بررسی محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران، کامیونیتی‌ها و پول‌های اختصاصی دیفای و روندهای تأثیرگذار رمزارز و بلاکچین و فرصت‌های آن‌ برای اقتصاد ایران مهم‌ترین محورهای این رویداد دوروزه خواهد بود.

سومین دوره رویداد 9 ژانویه قرار است 19 و 20 دی‌ماه با ساختاری متفاوت از سال‌های گذشته و با حمایت کسب‌وکارهایی چون هیتوبیت، نوبیتکس، والکس، آبان‌تتر، کاریزما، فرهاد اکسچنج و زربان در شش بخش و دو روز و با حضور بیش از 2500 نفر برگزار می‌شود.

بلیت رویداد ۹ ژانویه که امسال در کتابخانه ملی ایران به مدت دو روز برگزار می‌شود، از وب‌سایت ایوند قابل تهیه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.