راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنج رمزارز جدید به صرافی تترلند اضافه شد / فراهم‌شدن امکان معامله ۳۷۰ رمزارز

سکوی تبادل تترلند از سال ۱۳۹۶ تاکنون، با ارائه قیمت لحظه‌ای تبادل تتر، به‌روزترین خدمات و مناسب‌ترین نرخ، توانسته به یکی از مراجع خریدوفروش تتر در کشور تبدیل شود. مجموعه تترلند با تکیه بر دانش و پتانسیل تیم خود، همواره در جهت بهبود تجربه کاربران در تبادلات رمزارزی و افزایش آگاهی آنها در حوزه رمزارزها، از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. در همین راستا تیم تترلند توانسته با اضافه کردن پنج رمزارز؛ میم‌کوین، پایت‌نتورک، دليزيوم، تیا و توکن‌فای امکان معامله ۳۷۰ رمزارز را در این صرافی فراهم کند.

کاربران صرافی تترلند برای استفاده از مبدل، می‌توانند بعد از ورود به پیشخوان به بخش «مبدل» رفته و از قسمت مبدل تتری به‌صورت «آنی و بدون نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی»، تترهای خود را به رمزارزهای موجود در مبدل تبدیل کنند. همچنین از قسمت مبدل تومانی می‌توانند دارایی تومانی خود را مستقیماً به رمزارز دلخواه خود تبدیل کنند.

کاربران برای انجام این فرایند، ابتدا روش تبدیل تتری یا تومانی را انتخاب کنند. سپس با انتخاب روش تبدیل تتری، ارز مد نظر را به تتر یا تتر را به ارزهای دیگر تبدیل کنند. در این مرحله، مقدار ارز مبدأ و ارز مقصد و نرخ لحظه‌ای تتر و نیز امکان ویرایش و اصلاح مقادیر واردشده به کاربر نمایش داده می‌شود. کاربر تا نهایی‌کردن مقدار ارزهای نهایی و اتمام مراحل تبدیل، ۱۵ ثانیه مهلت دارد.

با کلیک روی گزینه تبدیل، فرآیند کامل خواهد شد و موجودی ارز مقصد در قسمت «کیف‌ پول» و جزئیات تراکنش در «تاریخچه خرید‌و‌فروش» قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.