راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتشارات راه پرداخت با حمایت فناپ منتشر کرد / کتاب راهبری تحول دیجیتال؛ تجربه‌نگاری راه‌اندازی یک بانک دیجیتال 

انتشارات راه پرداخت از انتشار چاپ دوم کتاب «راهبری تحول دیجیتال» با حمایت شركت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) در آذرماه خبر داد.

کتاب راهبری تحول دیجیتال نوشته دنیس خو را انتشارات «مارشال کاوندیش» در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد. در سال ۱۴۰۱ علیرضا کیان‌پور و نوشا جعفری آن را به زبان فارسی ترجمه کردند و سپس به همت انتشارات راه‌ پرداخت منتشر شد. اکنون این کتاب به چاپ بعدی رسیده و چاپ دوم آن در آذرماه ۱۴۰۲ با حمایت شركت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) و توسط انتشارت راه پرداخت منتشر می‌شود.

دنیس خو، نویسنده این کتاب، یکی از رهبران موفق در کسب‌و‌کار دیجیتال و از پیشگامان بانک دیجیتال در منطقه آسه‌آن است. او با داشتن تجربه‌ در دو حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری، مهارت منحصربه‌فردی در توسعه و اجرای استراتژی‌های تحول کسب‌وکار در دنیای دیجیتال دارد. کتاب راهبری تحول دیجیتال محصول تجربه‌های عملی و موفق نویسنده در راه‌اندازی بانک دیجیتال است. توصیه‌های دنیس خو را علاوه‌ بر صنعت بانکداری می‌توان در بسیاری از صنایع دیگر نیز که پا در سفر تحول دیجیتال گذاشته‌اند، به کار برد. این کتاب راهنمایی گام‌به‌گام است که برای طی کردن سفر پرچالش تحول تدوین شده است. در این کتاب مدلی عملی با نام «TaP» معرفی شده که چهارچوبی برای طراحی و ایجاد یک بانک دیجیتال و به‌ طور کلی برنامه سفر تحول دیجیتال است.

چالش‌های مطرح‌شده در کتاب بیانگر ماهیت متفاوت بانک‌های دیجیتال نسبت به بانک‌های سنتی است. دنیس خو کوشیده است به افرادی که درصدد ایجاد یک بانک دیجیتال‌اند، این نکته را یادآوری کند که اساساً یک بانک یا کسب‌و‌کار دیجیتال ایجاد می‌شود تا پارادایم‌های بانکداری را تغییر دهد و بانک‌ها یا کسب‌وکارها را در تمام جنبه‌ها، اعم از فنی یا فرهنگی به چالش بکشد. از همین روست که رهبران محافظه‌کار و ریسک‌گریز برای هدایت این مسیر مناسب نیستند. ضمن اینکه مدیران ارشد در بانک دیجیتال باید صبور باشند، زیرا در بانکداری دیجیتال پیروزی فوری و به دست آوردن درآمد چشم‌گیر در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست.

برای اطلاع از جدیدترین کتاب‌های انتشارات راه‌ پرداخت به وب‌سایت این انتشارات مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.