راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر رونمایی کرد / لوگوی جدید و معرفی دو محصول «پاسینو» و «پاس‌‌تو»

بهناز ملکی / بیست‌ونهم آبان‌ماه در دهمین دوره همایش‌ بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از محصول جدید خود؛ پاسینو رونمایی کرد.

علاوه بر معرفی محصول «پاسینو» و باشگاه مشتریان پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان پرداخت الکترونیک صادرات؛ «پاس‌‌تو»، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد. در مراسم ریبرندینگ شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات و مدیرعامل این شرکت حضور داشتند.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ و در راستای ارائه خدمات فناوری و طراحی و اجرای اتوماسیون‌های بانکی، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، واردات و فروش کارت‌های الکترونیک هوشمند، پیاده‌سازی سامانه‌‌های امنیتی مرتبط با حوزه پرداخت، شخصی‌سازی کارت‌های هوشمند و اخذ نمایندگی‌ها و سایر فعالیت‌های مرتبط تأسیس شد.


«پاسینو»؛ محصول تازه پرداخت الکترونیک سپهر


خدمت جدید این شرکت با نام «پاسینو» سرویس‌های متعددی ارائه می‌دهد. ازجمله خدمات اپلیکیشن پاسینو خرید بیمه است. کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس هر کدام از بیمه‌های مورد نظر خود ازجمله بیمه مسافرتی و زلزله و موتورسیکلت را دریافت کنند.

از دیگر سرویس‌های پاسینو می‌توان به امکاناتی چون کارت‌به‌کارت، خرید بسته‌های اینترنتی، امکان دریافت موجودی از تمام کارت‌های شتابی، خرید شارژ تلفن همراه از تمامی اپراتورها و پرداخت انواع قبوض از تلفن همراه و ثابت تا قبوض آب و برق و گاز اشاره کرد.

امکان افزایش اعتبار، برداشت، انتقال، مشاهده موجودی کیف پول و خرید با QR از طریق کیف پول پاسینو در کیف پول پاسینو امکان‌پذیر است.


امکان کسب امتیاز از طریق «پاس تو»


در «پاس تو» یا باشگاه مشتریان پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان پرداخت الکترونیک سپهر کاربران می‌توانند با انجام هرگونه تراکنش از طراحی کارت‌خوان یا اپلیکیشن پاسینو امتیاز کسب کنند. امتیازهای جمع‌آوری‌شده به صورت پاس‌کوین درآمده و به کاربران اجازه خرید دوباره از طریق اپلیکیشن و QR را می‌دهد.


لوگوی جدید نشان‌دهنده پویایی و چابکی است


حمزه آقابابایی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در سخنرانی مراسم ریبرندینگ این شرکت از اهداف این شرکت گفت: «در سال ۱۴۰۱ طی یک دوره شش‌ماهه تلاش کردیم با ایجاد تغییرات زیرساختی در شرکت تحولاتی در راستای پیشرفت شرکت انجام دهیم. در این راستا با تولید محصولات جدید و بازسازی برند شرکت سعی کردیم تجربه خوبی برای جامعه مشتریان خود به وجود آوریم.»

او ادامه داد: «فاز اول پروژه را در اواخر سال ۱۴۰۱ آغاز کردیم که در واقع آغاز تدوین سند ریبرندینگ شرکت و آغاز فاز مطالعاتی این پروژه بود. این هدف با کمک همکاران ما در شرکت پاس اتفاق افتاد و سند استراتژی ریبرندینگ شرکت تدوین شد.»

آقابابایی در ادامه گفت: «سپهر جدید که با پویایی بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌داد نیاز داشت که بتواند از تمامی امکانات برای توسعه فعالیت‌هایش استفاده کند. ما با طراحی محصولات جدید سعی کردیم بتوانیم تصویر جدیدی به مشتریان خود ارائه دهیم.

در گام اول تصمیم گرفتیم واژه عام پاس و سپهر را بازنگری کنیم و بر اساس رسالت و هویت شرکت، هویت بصری جدید شرکت را طراحی کردیم. لوگوی جدید ما نشان‌دهنده چابکی، پویایی و آمادگی برای ارائه در بازار است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.